MammanTilEmma❤ Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 jenta mi på snart 4mnd har sovnet ved puppen nesten helt siden hun kom hjem fra sykehuset.. å nå begynner jeg å bli lei!! det går jo ikke an holde på sånn tenker jeg... bruker flere tilmer med å legge henne vær kveld.. for først i senga mi for pupp til hun sover.. så venter jeg 15-20min før jeg legger henne i egen seng. å da hender det hun våkner ¨å da må jeg stårte på nytt!! hva kan jeg gjøre?? hun tar ikke smokk.
mammas nurk Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 hei. har slitt, eller sliter med det selv kan man si,,, eg har hørt ( fra helsestasjon) at man bør la de gråte, gå inn hver 3-5 min å si " at nå må skal du sove, mamma er her". jeg selv syns det er grusomt å la henne gråte. så jeg ammer til hun blir veldig trøtt, legger henne våkn, men trøtt, lar henne gråte litt, til hun sovner, vugger henne..... pleier gå bra..... men tar alt fra 15. 30 min før hun sovner,,,
MammanTilEmma❤ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 okei. liker ikke å la henne gråte.. føler jeg er slem vettu, men det skader jo ikke å prøve... litt tåler de jo å gråte:)
74skytte Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Min må også sovne ved puppen, og han er 9,5 mnd. Jeg ønsker jo at han skal få pupp som siste måltid, og da sovner han. Dermed blir det sånn at han ikke sovner uten pupp. Må jeg kutte ut kveldspuppen for at han skal sovne selv? De gangene han ikke sovner ved puppen, er det gråt. Synes også dette er vanskelig. Du fikk desverre ikke noe hjelp her. men vi er mange i samme båt. ;-) Det finnes en del sovemetoder her: http://www.barnogsøvn.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå