Gå til innhold

reducil ver så snill doktor

Anbefalte innlegg

heisann jeg lurer også på hvordan denne alli her virker. jeg skal vil ned 10 kilo og har prøvd det meste av ekstra hjelp tilegg til trening og ett sunt kosthold. e på kanten til og spør om reducil nå men egentligt så har jeg en BMI på 27,5 så egentligt så er jeg for lav men pga pcosen håpet jeg på om jeg kunne jærne spørre om og kun gå på den en liten stund slik at jeg fik litt hjelp. for jeg sliter slikt med og gå ned i vekt.. og er lei av disse mat diettene. jeg spiser sunt og variert styrer unda karb osv.. tror dere at jeg vil få reducil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141115055-reducil-ver-s%C3%A5-snill-doktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reductil er jo et medikament som skal hjelpe overspisere!!!! Så da må du jo spørre deg selv- er jeg overspiser ? Må ikke tro at bare du spiser den pillen så går du ned i vekt.... Dette er jo for mennesker som ligger godt over sitt anbefalte daglige inntak av kalorier.

Om du har prøvd sunt kosthold og trening uten å gå ned vil neppe reductil hjelpe.

Da ville jeg heller fått hjelp til å sette opp en kostholdsplan samt trening ved hjelp av personlig trener;)

Har du fått sjekket stoffksiftet?

har du fått sjekket om du er insulinr esistent?

Jeg ville siden du har pcos, helelr be om metformin.

Hormoner er noe herk og hormoner på bærtur er enda verre..

For meg ble metfpormin og low carb redningen. metformin tar ffor min del en del av matlysten og det hjelper mine tullete pcos hormoner.

Heller bedre det enn slankemedisin som ikke funker på alle og har en del skumle bivrikniner.

Ok bivirkninger har metformin også, men kvalme og løs mage er plagsomt men ikke farlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...