Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 fordi det eg lurer på er om det er andre gravide som har kjørt i en bil som nettop har blitt tectyl behandlet???? Bare lurer på om noen vet om det er farlig siden det er en så intens lukt etterpå??????????????????????
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Ja har kjørt bil som har blitt tektulert.Men har ikkel uktet etterpå.Da har det vært under i kaosseriet(utenpå bilen),og ingen lukt som jeg har merket,men det var ikke mye da (tektylert).Du får LUFTE godt før du bruker den da.Er vel litt giftige gasser i den,om du er gravid.Og det lukter så fælt som det høres ut som??
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Ja, det lukter fælt!!! Men var nødt til å kjøre idag, men kjørte med vinduet oppe!!! Hehe.... Er bare redd eg har gjort noe dumt nå!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Men den skal vel stå i en hel dag etter behandling, før man bruker den? Regner med det giftige da er lufta bort, tror ikke du ville fått med deg bilen hjem etter behandling om det var skadelig å puste inn lukta.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 hentet min i går (behandlet på tirsdag), da luktet det ganske mye, men fikk beskjed om at det ikke skulle være skadelig på noen måte. Kjørte til legen i dag tidlig, det luktet litt akkurat når jeg startet, men forsvant i løpet av de første 10 min på veien.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 vi hentet den jo på tirsdag, da hadde de hatt den fra fredag! Så sto den i hele går uten at den ble brukt... Men lukta var veldig intens allikevel! Satser på det er trygt, har vinduet oppe litt også for å få litt frisk luft inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå