Gjest Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Har sett meg blind inne på detsoteliv så kom med deres erfaringer og oppskrifter.
signe maten Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 hjemmelaga brownies - enklere enn dette blir det ikke! http://dinmat.aftenbladet.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Br%C3%B8d,-bakst-og-kaker/Kaker/Sjokoladekake/Konditorens-brownies
FruV Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Oreokake =) den med bare kjeks og krem...Tar 40min
TurboPrinsessen:-) Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 MIn søster lager en veldig enkel kake - kjempegod. Mandelbunn, et lag med litt syltetøy, et lag med banan og tilslutt pisket krem. Fantastisk! Dette er kanskje en super kake å servere når det kommer overraskende besøk. Ha en bunn klar i frysen, så er det fort gjort.. Men den er feldig frisk og god:-)
Collette Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 3 egg 3 ½ dl. Sukker Egg og sukker piskes til eggedodsis. 1 ½ dl. Melk 100 gr. smør Melk og smør kokes og røres i eggedosisen. 4 ½ dl. Hvetemel 1 ts. Vaniljesukker 2 ½ ts. Bakepulver Blandes i eggedosisblandingen. Fylles i en stor rund form Ha i 5 – 6 syrlige epler Dryss sukker og kanel på toppen. Stekes på 180 gr. i 45 – 55 min. Serveres med vaniljeis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå