Indigo 08-10-13 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Lurer på om jeg skal invistere i en slik en? Har på følelse av at ting kan ta litt tid etter at jeg "mistet" ene eggleder. Hva koster den og hvor selges den? Er dere fornøyd?
SkyBaby Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er veldig fornøyd med den.. Ikke at jeg har blitt gravid, men man får jo full oversikt over syklusen.. antall dager, høy/lav/max fertilitet dag for dag osv.. Den koster 1300,- for selve monitoren og ca 300 for testpinner, men disse får du billigere gjennom billigtester.no. Lykke til
Indigo 08-10-13 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Oi, det var dyrt ja! Hvor selges den? Kanskje jeg skal ønske i julegave av mannen. Det blir han vel neppe å kjøpe:P Får håpe billigtestene viser el, visst ikke slår jeg på stortromma og kjøper en selv! (Første pp med eltest:)
SkyBaby Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Selges på de fleste apotek Jeg kjøpte monitoren selv men ønsket meg testpinner av gubben hehe.. Jeg måtte vel å merke dra ned og kjøpe de selv men med penger fra han
Lille_bie Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg kjøpte en forrige mnd. Og nå er jeg gravid! Den satt i første PP med monitoren. Har en gutt på 3 år fra før. Han brukte vi 2 år på. Etter 2 pp kjøpte jeg denne. Var veldig deilig å vite hvilken dager som jeg var mest fruktbar! Fikk EL på dag10 etter første dag i siste mens. Er nå 5 uker på vei. Kan jo så absolutt anbefale den. Kjøpte den på apotek. Og selv om jeg ble gravid så fort :-) så synes jeg absolutt det var verd det! Den viste 1 dag med lav fertilitet, 2 dager med høy fertilitet, og så to dager med max og en påfølgende med høy. Deretter lav igjen. Ca 12 dager etter EL megynnte den å vise at jeg kunne forvente mensen snart. Men den kom ikke:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå