Gå til innhold

Scanning på gyn igår - dag 10

Anbefalte innlegg

Men der var det desverre ikke mye positivt å hente. Som jeg trodde egentlig... På den ene siden så hun bare små eggposer, og når hun førte ul'en over på høyre side, sa jeg "Oi, det var en cyste", "mm" sa hun da. Man blir ihvertfall godt kjent med kroppen sin i løpet av en slik prosess. Der var det en cyste på 25,5 mm, og ingen leveringsklare egg.. Så da blir det ikke noe forsøk på meg denne gangen.

Litt kjipt selvsagt, men av en eller annen grunn var jeg utrolig forberedt på at noe ikke var som det skulle denne gangen. Neste forsøk blir nå i januar antar jeg. Har en ny time til scanning 4.januar kl 0915, for å sjekke at cysten har trukket seg tilbake før jeg evt begynner på et nytt forsøk med pergotime.

Fortsetter under...

Det var synd, Ugla! Det var det samme som skjedde med meg. Min var 23 mm. Måtte også stå over forsøket jeg skulle ha i november. Var til scanning på dag 5 i neste syklus, og da var den borte! Hadde også på følelsen at det var noe som kom til å stoppe meg fra å dra den gangen. Da det sprang ei svart katt over veien rett fremfor bilen da jeg kjørte til sykehuset, ble jeg helt sikker! He he! Håper cysten er borte når du kommer til ny scanning!

Man må jo bare prøve å ta det sånn..og på en måte var det jo litt kult at jeg så det og sa det høyt før hun sa noe som helst.

Vi satser på at 2010 er året for baby.. da har vi forlovelse i 2008, bryllup 2009 og baby 2010??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...