Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 fødte for snart 4 mnd siden, å føler meg helt lik der nede som noen uker etter fødsel! jeg og samboer har ikke hatt sjikkerlig sex siden da.. føler at alt er så åpent der nede og at det kommer luft inn etter prøving med sex(FLAUT), går dette seg til?? eller er det helt ødlagt der nede?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Det er ikke helt normalt, men heller ikke unormalt. Punkt en er å ikke synes det er flaut med luft. Det er veldig vanlig, og er mer komisk enn flaut. Har du knepet godt? Riktig og nok? Ville kjørt på med hard core kniping i to md, så tror jeg du merker forskjell. Hvis ikke kan du ta en tur til en gynekolog. Kan jo være du er sydd litt mangelfult
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 jo, det faktisk mer komisk da! har knepet helt siden fødsel, men eneste plass jeg kjenner foskjell er blæra.. den første mnd klarte jeg ikke å holde igjen liksom, men dette har bedret seg kjempe nå! var også til gynekolog 8 uker etter fødsel, hun sa ikke at det var noe feil der nede, men føle det selv. håper vartfall at det forandrer seg!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Noen sier at det skal bli bedre og strammere etter at du har sluttet og amme og fått mensen tilbake. For min del har jeg vært vis siden første mann for 5 år siden. legen min sa at det var helt normalt, mens gyn på sykehuset sa at jeg var veldig åpen, noe som jeg selvfølgelig visste... Men knip MYE! kjøp deg vaginal kuler og tren deg litt opp. Det blir ekstra mye luft oppi nå siden du sikkert er veldig tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå