Gå til innhold

E d Nånn som ska t Syden iløpe av Svangerskape??

Anbefalte innlegg

Æ,typen min,sønn min å søstra å familien hennes bestilt oss tur å sku fårra i Juni egentli... Men da æ fant ut at æ va gravid så jor vi d om t Mai... Så 5 Mai ska vi reis t Gran Canaria å vær 1 uke... Men har vært vældi usikker på d, for har hørt my rart å sånn...

Men va t Jordmora for et par daga sia å hu sa d ikke jor nånn ting så leng æ fikk i mæ støttestrømpa å va opp å gikk i flye hver 30 min, å drakk vann som æ kjøpt å passa på ka æ kun spis å ikke...

Syns d e litt trasi for sønn min sin del om æ sku avbestill, da han glede sæ t å vær m i Bamseklubb å forskjellig =0)

Men kjækt å hør hvis flere ska fær t syden elns :) hehe

Fortsetter under...

Jeg er selv nordlening og har ofte for vane å skrive dialekt, men etter at jeg flyttet til Bergen har jeg blitt mer bevisst på at ikke alle syns det er like lett å lese hva jeg skriver.

Jeg skal være enig i at det ikke alltid er like lett å lese de forskjellige dialektene.

Når det gjelder syden så har jeg ikke store erfaringen.

Husker at vi var en hel gjeng i syden og at en av jentene var gravid.

Det vistes ikke så godt på henne enda, og det var et styr hver gang vi skulle betale regningen og de kom med disse grusome raki shottene.

Det var ikke alltid like lett å få dem til å forstå at den gravide ikke ville ha.

beklager det ;p

er vant med å skrive trøndersk overalt så bare blir slik noen ganger...

men men...

regner med vi drar, veninna mi var 7mnd på vei da jeg og hun dro ifjor, det gikk kjempe bra:D

men skal snakke med lege og slikt så regner jeg med det ordner seg :)

Hmmm.

Jeg skal også til syden, men det er i februar alt så jeg hadde nå ikke tenkt tanken på å si noe om det til legen for å høre om det er noe jeg bør være obs på. Men kanskje jeg skal gjøre det? Ja alt man skal tenkte på;)

hehe ja du kan så si :)

det var en test man måtte ta før og etter... toxmaplamose (eller hvordan det skrives?) ihvertfall :)

også som jordmora sa til meg så anbefalte hun meg og kjøpe støttestrømper på apoteket allerde nå, så det skal jeg gjøre imorgen :) og det med at man måtte opp å gå hver 30 min var for å forhindre blodpropp, da det er større sjangse og få det på fly.

så var det litt med maten, men er bare å snakke med lege/jordmor så får du vel masse råd og tips =D

Lykke til og god tur isåfall;) hvor skal dere?

Annonse

Støttestrømper ja. Tenker på eldre mennesker når jeg hører ordet støttestrømper, men jeg har jo hørt at det er anbefalt, så kanskje jeg får invistere i noen;) Jeg vil jo ikke ha åreknuter!!!!!

Jeg skal også til Gran Canaria, Puerto Rico

haha det gjorde jeg og :P

de er skikkelig stygge, men så lenge det hjelper er det det som betyr noe -.:)

Neei det vil ikke jeg heller ha!!

Aha hvor hærlig da =D håper du/dere får en super tur =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...