Gå til innhold

Plutselig var jeg under denne kategorien.....:((((

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Hardt og brutalt i går, ble den 3. avgangen av et foster inni meg et faktum....

Denne gangen var jeg gravid etter prøverør; da trodde jeg liksom alt skulle gå bra!?? De tar jo egg som har vært gjennom mange greier, og håpa virkelig at vi hadde en sjans..men nei. MASSE blod i do, mye koagler, noen runde noen avlange og litt smerter....

Skal til legen i dag, ønsker meg en UL. Har måtte hatt utskrapning de to foregående gangene i 2003,2004.......og blør ennå. Håper vi kan få en UL for å se m egne øyne at det er borte....

Var kun i 6 uke, ca midt i.....

Fy søren dette suger!!

Fikk dog beskjed fra Riksen at nesten gang skulle jeg følges opp m mer medisiner/utredning?! hva får dem gjort liksom?!!

åååååå......dessuten har jeg fortsatt symptomer, kroppen har vel ikke skjønt at det er borte.....

Fortsetter under...

Å nei og nei, skulle så veldig gjerne ønske at du ikke var en av oss... Det suger bigtime, jeg vet...

Man får utredning for habituell abort når man har gjennomgått tre aborter på rad. I mange tilfeller finner de en årsak til problemene, og noen ganger ikke. 1/3 av alle kvinner som gjennomgår habituell abort har faktisk bare skikkelig uflaks, og ikke noe er galt. Man får også ofte medisiner (Albyl - blodfortynnende og Crinone - hormontilskudd) selv om man ikke får noen diagnose. Pluss at man får komme ofte på ultralyd i første trimester ved neste svangerskap, og det hjelper veldig på nervene. Det virker sikkert som en mager trøst å få utredning, men for meg har det faktisk vært veldig positivt bare det å bli tatt på alvor.

Jeg har tre aborter bak meg (SA uke 8 og 9, pluss MA uke 13). Jeg rakk ikke å bli utredet før jeg ble gravid igjen, men jeg har vært på massevis av ultralyder denne gangen, fått Albyl og Crinone, avstått fra sex og holdt meg varm, alle gode tips for å få det til å klaffe. Jeg vet ikke hva som har hjulpet meg denne gangen, men noe er det, for jeg har klart å komme helt til uke 16! Tidligere i høst holdt jeg på å gi opp prøvingen fullstendig, men nå er jeg et levende eksempel på at én gang til er alt som skal til.

Når skuffelsen har lagt seg er det bare å forsøke igjen. Du og jeg skal få baby til slutt vi også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...