sebylon Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Overskriften sier det meste... Syns jeg ser så mange på nettet som har mistet sent.... Hilsen bekymra Sebylon som er 11+0 i dag...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 E absolutt ikke mange som miste så seint! )) sjansen for å miste på slutten av 1.trimester e på et par %, ikke bekymre dæ !!!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Ikke for å skremme deg, men jeg var 11+ når jeg mistet i mitt andre svangerskap, men da hadde fosteret vært dødt siden uke 8, men kroppen klarte ikke å kvitte seg med fosteret... men så lenge du har symptomer (uansett hvilken) er jo det er meget meget godt tegn! Masse lykke til! )
juni2010mamma Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Så lenge du har symptomer så går det nok bra:) Jeg hadde en sa i uke 12 sist, men det haddde vært dødt i kanskje opptil 2 uker uten at jeg merket det. Denne gangen er er 13 uker og håper alt går bra.. Lykke til, til oss alle:)
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg hadde en SA i uke 8 og en MA i uke 11 som ble oppdaget i uke 17 :-( Men det er veldig sjeldent å miste hvis du har sett et bankende hjerte i uke 6 :-) Du kan jo investere i en doppler hvis du bekymrer mye, det gjorde jeg denne gangen og det var veldig godt. Nå kjenner jeg jo så masse liv så da trenger jeg ikke den sånn lenger men er god å ha :-) Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå