så gla' Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 men har ikke tenkt å teste....Pergo forrige mnd, så drøyer den noen dager til......Håpetr men har ikke store håpet. Er alikvel opptimist. I hvert fall til den hvis grad..... PRØVERjer.
så gla' Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. desember 2009 Hi, hi...prøverjer... skulle nå si - at jeg kanskje ikke skulle si for mye akkurat nå..... i hvert falll ikke mer enn prøver.... og håper. Mange store stygge grove skriveleifer.... ha meg unnskyldt :-) Fortvilelsen tok meg litt tidligere i kveld - og med den en øl eller tre, et par tre fire vin osv. Hi, hi... Vært prøfer nå siden 2005, så har sluttet å ikke ta noe (les alkohol) i pp. Sånn er det med den saken. Ha en riktig god natt alle sammen. klem
Drømmer om 4 ♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Håper at dette blir din PP så gla !!! Jeg er sikker på at jeg ikke er gravid, selv om jeg ikke har IKM før neste uke. 18 desember skal jeg ta meg en skikkelig fest, og det GLEDER jeg meg masse til Kos deg i kveld, med god samvittighet og ikke få vondt i hodet i morra Klem fra meg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 hi hi hi så gla:) Ble du litt på druen i går? Klemme på! Det fortjente du etter gårsdagens strabaser og ønsker deg en riktig god bedring og positiv test vennen:)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå