Gå til innhold

I morgen skal jeg kjøpe test :) Noen andre som har tenkt å teste på fredag?

Anbefalte innlegg

I dag er jeg kommet til RD 12 og jeg har ikke spottet eller hatt blødning, noe jeg hadde på de to forrige forsøkene. Men er like vel tilbakeholden, i det ene øyeblikket er magefølelsen så god og i neste er jeg sikker på at vi ikke har lykkes... Men på fredag blir det endelig svar :) Noen fler som skal teste da? :)

Fortsetter under...

tiden har gått så fort, syns ikke d var lenge siden dere satte inn egg :) Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg/dere!!!

Idag har vi fått tatt kromosomprøvene, så da er d bare å smøre seg med tålmodighet litt til...!

Men lykke til i morgen :):)

Tror også at dette er gangen for deg, elisabeth;-) Skal krysse fingrene for deg!!!

Jeg skal også teste i morgen, men mest fordi jeg skal ringe Porsgrunn og de ville at jeg skulle teste. Har jo hatt blødning siden forrige tors. Selvom den friske blødningen har gitt seg, er det fortsatt litt spotting / blodrester som kommer ut. Spent på å høre hva de tenker videre ift meg i morgen. Da har legene forhåpentligvis drøftet problemet mitt. Har holdt litt øye med livmortappen min, og den kjennes ut sånn som jeg tror den skal være når mensen nærmer seg. Så her er det nok ingen graviditet, og jeg tror jeg hadde den største sorgen sist helg.

Men du sier du har hatt blødning de andre forsøkene dine. Hvor mye og hvor lenge har du blødd? Prøver bare å finne håp innimellom mine mystiske blødninger. Er så redd det hindrer meg i å bli gravid.

Annonse

Takk for det, ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/ :) Får bare vente å se hva testen sier i morgen da ;)

Håpefull: Det var så dumt at du begynte å blø slik, skjønner godt at du da ikke har mye forhåpninger til i morgen... Ved de tidligere forsøkene spottet jeg en del, jeg så det da jeg satt crinone, så begynte jeg å blø på rd 10 på første og 11 på andre... Nå har jeg snart gått ut rd 12 uten noe blødning eller spotting, men jeg blir så nervøs hver gang jeg tenker at dette kan ha klaffet... Jeg går bare å venter på å få mensen i hvert øyeblikk.. Denne gangen har jeg vært øm i puppene hele veien også, ved de to forrige var jeg øm i puppene i starten, så ga det seg noen dager før jeg fikk blødning. Jeg blødde ikke så mye da, jeg pleier ikke å blø så mye med en vanlig mens heller. Ja, ja.. Kan like så godt ha håpet, jeg blir like skuffet av en en evt negativ test uansett... Kjipt at du har slike mellomblødninger da, har du prøvd akupunktur? Jeg fikk i hvert fall orden på syklusen min med det da.

Har prøvd akupunktur, og det hjalp etter 2-3 mnd. Hadde et opphold før jeg startet med prøverør. Er visst viktig med pauser av og til , også. Har avtale om å kontakte henne igjen i morgen når jeg har fått svaret, for å avtale om hun skal gjøre noe videre med meg. Lurer på om jeg skal prøve fotsoneterapi, også.

Jeg blir stadig mer overbevist om at du er gravid!!!! Masse lykke til i morgen;-)

Herregud, ikke si sånt da, jeg blir så nervøs at jeg holder på å spy! ;) Men hvis jeg tester neg i morgen, så må jeg teste igjen på søndag, det er det som er den riktige testedagen min da. Jeg huser på det første forsøket, da var jeg så sikker på at det hadde klaffet og jeg ble så lang i trynet da testen lyste negativ. Jeg er så redd for at det skal skje nå igjen hvis jeg får for mye håp :/

Ja, fortsoneterapi høres behaglig ut.. Jeg kjenner at jeg vet for lite om det emnet, men det vel på trykkpunkt under foten og slikt? Det er nå deilig å bli dullet med, så alt slikt tror jeg har en psykisk fordel uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...