babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Har IKM på lørdag eller søndag,så er på dag 25 idag. Igår begnte jeg å spotte litt, og har hatt bittelitt friskt blod iforbindelse med dobesøk to ganger,men ikke mer enn dette.Pleier ikke å spotte så mange dager før TR, og pleier å gå fra spotting til blod, og ikke tilebake til spotting før etter TR..Tror vi traff El denne mnd, hadde sex samme dag som El slim. Og har hatt symptomer,lignende de jeg hadde forrige gang jeg var gravid,bare svakere..Så har gått med et håp om at jeg er gravid,så var nedtur at det kom litt blod idag.. Er det noen som har opplevd dette og vært gravid?Vet jo at det bare er å vente og se,hehe..enten så kommer TR eller så gjør den ikke det..bare så frustrerende å vente
Millies Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Har hatt det sånn denne pp jeg også Trodde vi traff denne pp'en men...Har IKM i morgen, trooor jeg. Er litt ustabil. Har spottet av og på med litt frisk blod innimellom siden forrige mandag, men i dag er det ingenting igjen. Merkelelig!!! Tok en test i dag, negativ... Som du sier, vi får bare vente å se:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå