Gå til innhold

OTH eller Easywalker sky???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann, dette er et evig spørsmål ja, med god grunn :)

Jeg har kun hatt EW, men kan prøve å svare litt.

EW blir minst sammenlagt, så vidt jeg vet. Mange har problemer med å få MB i bagasjerommet pga lengden, så det burde du forsikre deg om at du får før du evt kjøper.

Om du skal kjøpe ny vogn vil jeg si de er omtrent like lune. Kjøper du brukt er EW-modellene før 2009 mindre lune. I 2009 fikk de rundere kalesje med solskjerm. I 2008 fikk de klips som gjør seteryggen rettere, de tidligere var veldig tilbakelente, noe mange barn misliker.

Ellers er det mange som misliker glidelåsjusteringen av ryggen til EW. MB har remmer, litt mer praktisk. MB har vel også flatere liggestilling, men vi har aldri hatt problemer med å ikke ha full liggestilling.

Lurer på om EW er litt større i setet. Mulig de er like lange, men tror EW er bredere, men der må andre gjerne rette på meg, er ikke sikker.

Setet til MB er nok litt mer polstret, EW er litt tynn både i stoff og sete. I tillegg sitter sportsbøylen på EW såpass langt fremme at den passer best til store barn,. Til gjengjeld er EW sitt sete så stort at det neppe blir for trangt, selv ikke med voksipose.

Trillecomforten er like god, har testet begge. Men fremhjulet til MB føles kanskje litt tyngre i vendingene, mens forhjulet til EW kan føles slarkete for den som er vant til MB.

Mange liker designet til MB best, jeg syns nå de er flotte begge to.

Ser at dette ser ut som MB-reklame, men jeg elsket EWn min og har aldri hatt lyst til å bytte den i MB. Dette ble du vel neppe klokere av ;-)

Har sammenlignet det samme selv og vi valgte Easywalker.

Easywalker fordi

+ fordi ryggen kan reguleres med glidelås, det e bedre for barnet enn remmer.

+ EW har flatere liggestilling enn Oth

+Bedre fotbrett

+Bedre kalesje med uvnett

+mer stabil, kan henge en stor handlepose og stelleveske på styret uten at det gjør noe.

+veldig liten sammenlagt.

+STOR bag, med en tykk god madrass,

+ Designet. Veldig stilig vogn.

+ har reisebag når man skal fly etc.

VI valgte EW fordi den hadde bedre gjennomtenkte løsninger også har den god polsting i setet og tykk madrass. For meg er det viktig at barnet har det bra og sitte godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...