Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Kluet er : populær kraft i københavn akkurat nå. Noen som vet svaret??
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Vindkraft? Vannkraft? Må jo ha noe med klimatoppmøtet å gjøre?
elskerlivet Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 i hva slags sammenheng er denne rebusen?? litt vanskelig å svar på ellers..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Det er en rebus inne på fotovideo ( fotoforretning ) Men ikke alle tidligere rebuser har hatt noe med foto og gjøre..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Ja det trodde egentlig jeg også.. Men hmm.. Fant ikke noe som matchet.. Prøvd stikkordene du ga meg allerede.. Rebusen er fra fotovideo butikken.., men har sett at ikke alle rebusene er relatert til foto..
Hilde_85 Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Det var lett Vindkraft Men skriv bare vind
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2009 Så teit.. hehe.. Vindkraft var det første jeg prøvde og etter det alle typer krafttyper pga klimaavtalen og alt som foregår der borte nå.. men prøvde ikke vind alene.. haha.. Lyst til og prøve dere på flere da eller? Stikkord nå er : Rebus 1 Fange i, eller gjøre med, garn .. --------------------------------- Rebus 2: Vokse og vanndyr i ett, 4 ben og bokstaver --------------------------------------- Resterende 7 har jeg ..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2009 Da fant jeg ut rebus 2.. Esel.. Da mangler jeg bare nr 1..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå