Tingenes Herre Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ligger jo etter sex, men allikevel føles det som alt renner ut! skjer dette med dere også? Og tror dere det er noe som holder seg der inne allikevel?
Miiia Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Det beste er hvis han holder seg inni deg en liten stund etter at han er ferdig, det har jeg hvertfall lest før, å det er jo logisk for da "drar" han det ikke ut med en gang heller: )
engel81 - g08, g10 Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ligger sjeldent særlig lenge etter sex, vil helst få ut restene så jeg ikke må tenke på gris i senga;) Har blitt gravid to ganger like vel. De sterkeste svømmerne kommer seg vel fram uansett.
Plutselig_gravid Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Helt normalt Hvis jeg ligger med det inni meg hele natten renner det ut når jeg står opp dagen etter, i tillegg til store våte flekker i sengen.... Vet ikke hvor mye det har å si for å bli gravid. Siden min mann har ganske mye greier tørker jeg meg med en gang etter sex hvis ikke blir det som sagt store våte flekker i sengen. (det renner ut i flere omganger). Jeg blir lett gravid til tross for det;)
Sørlandsjenta Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Det er jo bare en mikroskopisk sædcelle i dette her som trengs, så resten må jo nesten komme ut igjen. Jeg ligger gjerne 10-15 min med bena litt opp for å evt, "hjelpe" den ene svømmeren, men så går jeg på do og tisser og tørker det bort. Det er forresten viktig å tisse etter sex for å unngå urinveisinfeksjon. (Innen 30 min etter sexen).
BettyBoob Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 her renner det ikke ut før jeg går på do morgenen etter iallfall bruker ikke pute under stumpen heller, bare legger meg til å sove jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå