♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg vet man skal ikke overdrive bading av babyen. Hvor ofte bader deres babye?. Min gutt er 3 uker.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Da vår baby var så liten badet hun maks en gang i uka. Av og til gikk det halvannen uke før vi badet henne. Nå er hun 10mnd og vi bader henne hver 3. dag:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Har pleid å bade hver 2 eller 3 dag vi
AussieAnette Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Hver lørdag eller søndag .. så 1 gang i uka altså. Har gjort det sånn siden han ble født, og nå er han 11 uker.
eplepeple Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Vi bader frøkna hver 3.dag, men ingen krise whatsoever om det skulle gå over 3 dager
Lemonia Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Vi har badet maks en gang i uken. De er jo ikke skitne akkurat.
Tigerpote Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Det er vel ingenting i veien for å bade babyen hver dag heller, om h*n liker det. Men da ville jeg hatt i olje i vannet, siden det er vinter og de kan bli tørre. Vi bader 1-2 ganger i uken, og hun hylgriner ikke lenger etter at mor turte å ha vannet litt varmere hehe... Har alltid i litt olje i vannet.
Anne:-D Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 1-2 ganger i uka. Har gjort det siden hun ble født og nå er hun 7.5 mnd
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 1 gang i uka. Han gulper ikke, og vi skyller stumpen hver dag
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Hver andre eller tredje dag, mest fordi han er veldig glad i å bade..
Cruella De Vil Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Vi bader en gang i uken, men tenker vi må begynne å gjøre det oftere når han blir eldre og mere skitten (6 måneder nå).
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 1-3 ganger i uka. Noen ganger med olje i vannet, noen ganger bare vann og noen ganger vasker jeg håret hennes med sjampo (hun har mye hår og har hatt det siden fødselen). Hun er 3 måneder i dag Av og til blir hun med en tur i dusjen også. Da dusjer jeg først mens hun pludrer på gulvet og så kler jeg av henne og tar med inn i dusjen når jeg er ferdig. Virker som hun liker det. Har dukket henne under vannet (når det ikke er annet enn vann i balja) siden vi kom hjem fra sykehuset slik at hun skulle bli vant til vann i ansiktet.
alvesnuppa <3 Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Vi bader snuppa nesten hver kveld, og hun elsker det. Men så skal det også sies at hun er en stor gulper(!), så vi synes det er like greit, da det fort lukter ganske surt ;p. Bruker kunn litt olje i vannet, og det hender vi også tar henne med i dusjen, for litt tilvenning av vann som sildrer nedover ansikte til vi skal i svømmehallen for babysvømming. Hun er forresten 2 1/2 mnd.
MammanTilEmma❤ Skrevet 12. desember 2009 #15 Skrevet 12. desember 2009 når snuppa var nyfødt badet jeg henne 1 gang i uka! men hun gulper så mye at nå har vi tadd bading som endel av kveldstellet:-) hun koser seg kjempe mye:-)
passilurken Skrevet 12. desember 2009 #16 Skrevet 12. desember 2009 er visst bare vi som bader hver dag:) det har vi gjort siden han var 3-4 uker, rett og slett for å ha en fin kveldsrutine. nå er han 9mnd og elsker å bade! trenger ikke være et langt bar, bare han får leke litt i vannet. bruker olje i vannet og smører han med apotekets a-krem, den i hvit tube. den er uten parabener og den eneste han tæler. han har eksem så vi smører ekstra godt. de kveldene vi ikke har badet, har blitt helt tullete. så vi fortsetter med kveldsmat, litt lek på rommet hans, bad og pupp før han blir lagt i senga si. for oss funker dette som bare juling:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå