Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Lurer litt på kasting av klexane-sprøyter (brukte)... Kan jeg kaste de rett i søpla (i forpakningen sin) eller må jeg ha noe annet? Tenkte på sånne bokser å legge de i, hvor mye koster de?
Gjest irismor Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Har du ikke slike gule sprøytebokser så bruk gamle syltetøyglass.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 jeg jobber ikke på apotek, og vet heller ikke hva for sprøyter det er snakk om, men her i kommunen blir vi oppfordret til å ta brukte sprøyter på flasker, og så hive de i restavfall. Dette for at de som jobber med å sortere søppel og slikt ikke skal stikke seg på de.
Fraggelhysa! Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg måtte bruke Fragmin-sprøyter når jeg var gravid og jeg hadde en gul boks, men den ble fort full, hehe. Den koster også penger.. Jeg samlet de i syltetøyglass og så leverte jeg de faktisk bare på legekontoret en gang jeg var på svangerskapskontroll.. Ante ikke hvor ellers jeg skulle kaste de..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Jeg kan jo faktisk bare ta de i en eller annen boks ja, og ta de med på jobb og kaste der.. At jeg ikke tenkte på det.. *doh* Takk =)
2barns mor Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Du kan levere brukte sprøyter enten på apoteket, da kan de ligge i hylsen og i pakningen, eller du kan levere de på legekontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå