Gå til innhold

Hvordan er været på Gran Canaria i januar??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg flyttet dit i januar mnd for noen år siden. Noen dager sener snødde det faktisk i fjellet der....Nede i sør var det jo mye mildere, men var nok mange skuffa turister. Man kan være heldig og ha bra tempratur, men man kan også være veldig uheldig.

Annonse

Vi var der 2 uker i begynnelsen av januar et år og ble ganske skuffet. Det var mye skyer, så sol bare i kortere perioder mens skyene drev forbi, og temperaturen var ikke spesielt varm. Mens sola sto på var det bra, men ellers frøs vi litt i bikini, ja. Var bare et par dager av de to ukene vi kunne ligge og sole oss jevnt. En ettermiddag var det 5 grader! og vi hørte det snødde på Teide (fjellet/vulkanen? på Tenerife). Vi var forresten ganske langt sør på GC, Maspalomas/Puerto Rico

Jeg har vært flere ganger på Gran Canaria i januar.....feiret jula der nede i flere år!! Og jeg anbefaler ikke å reise da,for været kan være veldig ustabilt.Vi har funnet ut at d er bedre å reise i mars mnd. Vi var der i mars i år,og hadde 14 dager med sol og fint vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...