Miiia Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Det begynte idag, og det stikker til fortsatt, ikke vondt egentlig, men jeg kjenner det.. Jeg hadde tr den 21.11, tror jeg, jeg begynner å bli litt usikker på om det KAN ha vært såkalt festeblødning, det varte i 4dager, det var nesten ingenting, litt rosa/brunt, var så vidt det var antydning til rødt 1gang. for ett par uker siden hadde jeg vondt i hodet hele uka, ingenting hjalp nesten, og samme helg var jeg litt småkvalm, ikke sånn at jeg måtte kaste opp, men kjente det sånn "langt" inne, eller hvordan jeg skal forklare det. Skjønner dere:p? Å nå begynner jeg da altså å få slike stikkninger i magen, kan det være noe, kanskje jeg burde ta en test eller hva tror dere ? har ei datter på 4år, men da jeg gikk gravis med henne hadde jeg kun halsbrann, ingen andre symptomer, å det fikk jeg etter jeg fant det ut, så er litt usikker nå Setter stor pris på deres synspunkter : )
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 det kan godt hende det er el som du merker?? er vel sånn ca nå du skal ha det ! en test slår ikke ut på deg enda . så du må nok bare vente =) Lykketil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå