Liten på jord, stor i ord Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Har så sansen for det navnet, men mannen er usikker. Hva tenker dere?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Staut kar er det første som slår meg. Men for meg er det et navn som ikke passer på et barn, på lik linje med Gro, Berit, Gunnar og Kåre. Men hvis man liker navn i den gata, så er absolutt Torbjørn et av de bedre alternativene
digger Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Flott navn. Passer til barn og voksen i alle aldre synes nå jeg. Ikke så mange babyer med dette navnet heller:)
prebs Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Veldig flott navn. Ville skrevet Thorbjørn.
Neijasså... Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Fint, staut navn som passer både barn, voksen og gammel. Ville skrevet Torbjørn.
Blomstersara Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Jeg tenker det er et staut navn, ikke noe pingle dette nei! Passer like godt på en voksen mann som på en liten gutt! Jeg ville gjort det enklest mulig og skrevet det uten stumme bokstaver.-Torbjørn.
meg83 Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Litt for staut for min smak, men absolutt mandig =) Kunne ha vurdert et navn i denne gata hvis det var oppkalling.
Azora Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Torbjørn synes jeg er et fint navn. Liker enda bedre Torvald. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå