Gå til innhold

Emmalujung City Cross

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det som er dårlig er at den er fryktelig lav, også er det "knekk håndtak" så om dere er høye så må dere knekke håndtaket helt opp, og da vil dere gå å sparke i understellet på vonga om du skjønner.. utenom det har jeg ikke noe å si på den. Greit at man kan velge forskjellig farge på sportsvogdelen og bagen. det er det få andre vogner man kan gjøre det samme med :)

Jeg er 1,70 og jeg har ikke det problemet hun over snakker om:p Vogna er ikke lav og man sparker ikke borti understellet ved den høyden hvertfall:p

Jeg har hatt min vogn siden høsten 2006, og brukte den daglig i 2 år, men nå er den satt bort, han er blitt for stor hehe.... Jeg har fulgt med her på debattene om erfaringer med vogna, og det hun over skriver om vogna har jeg til nå aldri sett noen andre si. Jeg har også hatt en teutoniavogn, og der ble jeg gående og sparke i understellet hvis jeg knekte håndtaket for høyt.

Tror du kan trygt se bort fra kommentarene til hun over her;) Jeg er og var storfornøyd med min vogn, hadde softbag i vogna og brukte sportsdelen fra han var ca 6-7 mnd. Den er en topp vogn, så god å trille på all slags underlag - både i byen, på kjøpesenter og i skog og mark, og ungen sitter med god skjerming på sidene og under kalesjen. Lett å svinge og stabil og god vogn!:) Var helt forelsket i vognen når jeg fikk den;) og det gikk ikke over ved bruken av den for å si det sånn:)

Lykke til med vognvalget:)

Annonse

Jeg er 172 høy, den er helt passe til meg, men sambo som er nesten 190 må ha den helt på det høyeste. Jeg har ikke tenkt på det som et problem før nå, men skjønner jo den. Sambo sa seg enig når jeg leste opp denne for han nå.

Jeg syns det er en super vogn, men er et par ting jeg skulle gjort annereledes hvis jeg hadde tenkt meg litt mer om.

Jeg fikk baby i august, han var liten da han ble født, men er definitivt ikke en liten gutt lenger, og pga bag valget mitt måtte han i sportsvogn før 4 mnd. Jeg kjøpte quadrolift (softbag). Det har med at det er vinter og voksipose tid nå. Hvis ikke hadde han kunnet ligge i den en stund til altså. Men angrer litt på at jeg ikke kjøpte city bag. Det gjør jeg hvis jeg får baby på sensommer neste gang. Fordelen med quadroliften er forøvrig at jeg kan bruke nederste delen som fotpose sånn at det fortsatt er litt bagvongfølelse. Og jeg har vært superhappy med bagen, så får jeg vårbaby neste gang blir det quadrolift da også. Superenkelt å bare nappe med seg bagen når man er på besøk hos folk og sånn.

En ting til som irriterte i starten var at hjulene peip og knirket verre, men med litt smøring og mye trilling gikk det over.

Den er forøvrig ikke veldig god i 20 cm våt snø i skogen, men det er det vel ikke så mange andre som er heller....

Alt i alt en super vogn, liten og lett, og jeg anbefaler den på det varmeste.

Jeg er kjempefornøyd med min CityCross. Har understellet med fire hjul, og kan trille overalt. I skog og mark, på snø og is.Vognen er ganske lett å trille, og liten nok til at det går helt fint å trille på sentere, butikker etc.Anbefales!

Quadrolift er ikke standard nei. Jeg kjøpte den i tillegg, måtte pent nødt å betaler mer da gitt ;-)

Jeg er superfornøyd med vogna på skogssti, grusvei, overalt egentlig. Men hadde den ute i skikkelig våt ekkel snø forrige uke, ca 10 cm, og over våte harde brøytekanter. Det var IKKE noe gøy. Men de jeg gikk sammen med hadde like mye trøbbel, og det var mange vogner representert i det følget ( simo, tfk, quinny, teutonia, emmaljunga edge duo i tillegg til min city cross)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...