Gå til innhold

ønskeross

Superteam GRAVID <3<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for varme tanker klemmer og ord :)

Vil ikke svare på tråden! nå er den på side 2, og der kan den fint være, men vil si takk!! Setter pris på alle som har skrevet til meg:)!! Hadde opplæring på en på jobben i dag.. det hjalp sinnsykt mye! Da måtte jeg jo tenke på noe annet.. tenkte mye på det før jeg skulle lære han opp og merket tårene presset på av og til, men jeg strittet imot...! Ikke her på jobb!! Grein nok i går.. da var jeg hjemme! Men nå vil jeg bare komme meg videre og prøve på nytt denne pp med el på julaften!!!

Men ja hva er vitsen å bli gravid når man mister..!!

Bedre lykke nestegang til begge :)

Positive tanker!!! Positive tanker!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Superteam.

Godt å høre fra deg:)

Ønsker deg masse lykke til videre,og måtte spira sitte denne gangen og BLI DER!!!!!!

Håper du klarer å kose deg litt i julen sammen med familien din;)))) Og at du har/får noe flott i magen. Flott måte å starte ett nytt år på;)

Selv har jeg gitt opp håpet. Nå i des er det 2 år siden vi startet prøvinga,og har en følelse på at vi ikke vil få barn sammen. Mistet i sommer,MA i 10 uke. Forferdelig vondt. Forholdet har heller ikke godt av dette stresset rundt prøvinga. Merker det.

Ønsker deg en fin adventstid og en fredfull jul.*******

Varme klemmer fra meg

Skrevet

oi.. så trist å høre at dere har prøvd såå lenge også endelig blitt, for så å miste... :( også i uke 10..! Nei huff!!! Mye værre situasjon enn meg...! Men trist å miste uansett når man har så inderlig lyst på!!

Håper dere klarer det når dere ikke tenker eller prøver like mye på det!! (det skjedde med søstra til min kjære.. etter 1,5 år med prøving ga de opp og tok det som det kom.. Hun har termin 14 desember...!!!)

Håper det blir deres tur igjen snart og at dere føder et velskapt og friskt barn:)

Skal nok klare å kose meg i jula med familien! Og jeg håper noe spennende skjer inni magen da!! Jeg belager meg på å ha en edru nyttårsaften!! :) Blir nok ikke noe problem! :)

Lykke lykke til ønskeross!

Varme juleklemmer fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...