Gå til innhold

Bergensere se her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et oppslag i dag om at Haukeland sykehus er med på en undersøkelse av gravide. De søker etter gravide i 1 trimester, under 34 år, ikke røykere, med fast menstruasjonssyklus. Studie går ut på å lage en mer detaljert måling på fosterets utvikling. Studiet innebærer 8 ultralydundersøkelser. Siden dette er til forskning så er det gratis. Telefonnr man skal ringe er 55 97 41 72.

Selv er jeg dessverre nå i uke 13 så jeg er redd jeg ikke får delta, men jeg skal ringe i morgen i tilfelle jeg kan være med da jeg alt har vært på to ultralyder... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå tuller du?? får alle som vil være med eller er det begrensede plasser? Skal ringe i morgen!! Takk for info:) Hvor har du hørt om d?

Skrevet

Å du? tror du det gjør noe at jeg røykte når jeg fant ut at jeg var gravid? Har jo sluttet da!

Skrevet

Det hang oppslag på Volvat, Lagunen. Det er jo bare å ringe å spørre ang røykingen.

Skrevet

Å så spennede! Dette må jeg prøve å få vere med på :) ligger info om det på kvinneklinikken sin hjemmeside også, der står det bl.a. at en ikke kan ha røyket de siste 3 mnd før en ble gravid for å kunne vere med på studiene! Og ingen blødninger i sv.skapet mm.

Link: http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/nyheter/Kvinneklinikkensetstandardforfostervekst.htm

Skrevet

Så dumt da.. Får ikke vært med jeg da. snufs.. men men. Fikk ikke den linken til å funke jeg.

Skrevet

åååh det vil jeg:) håper jeg får være med selv om jeg bare er i uke 7..

Skrevet

Jeg ser at artikkelen om dette er lagt ut for 1 mnd siden, men går det fortsatt ann å melde seg på, noen som vet?

Skrevet

jeg sendte en mail for å høre jeg.. så du kan jo bare gjøre det du også

Skrevet

Jeg ringte telefonnummeret over i går, ble ringt tilbake av en jordmor. Skal inn på ul neste uke :D så de tar inn enda ja!

Skrevet

det var bra:) får se om jeg får svar på mailen min utover dagen vist ikke tar jeg å ringer de senere i dag

Skrevet

jeg er velkommen i uke 2.. syntes det var litt lenge til, ville jo komme no snart.. men jeg fikk no være med:)

Skrevet

Jeg fikk også være med og skal på UL alt på torsdag:) Så tusen takk til deg som la ut informasjon om dette her på barnimagen;)

Skrevet

hvor langt er du på vei siden du kom inn så kjappt? jeg er i uke 8 å fikk besjed om å bestille time i uke 2.. men skal bestille time i morgen å da skal jeg spørre om å komme tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...