benelen Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg så et oppslag i dag om at Haukeland sykehus er med på en undersøkelse av gravide. De søker etter gravide i 1 trimester, under 34 år, ikke røykere, med fast menstruasjonssyklus. Studie går ut på å lage en mer detaljert måling på fosterets utvikling. Studiet innebærer 8 ultralydundersøkelser. Siden dette er til forskning så er det gratis. Telefonnr man skal ringe er 55 97 41 72. Selv er jeg dessverre nå i uke 13 så jeg er redd jeg ikke får delta, men jeg skal ringe i morgen i tilfelle jeg kan være med da jeg alt har vært på to ultralyder...
millie+2klumper Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 ååå tuller du?? får alle som vil være med eller er det begrensede plasser? Skal ringe i morgen!! Takk for info:) Hvor har du hørt om d?
millie+2klumper Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Å du? tror du det gjør noe at jeg røykte når jeg fant ut at jeg var gravid? Har jo sluttet da!
benelen Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Det hang oppslag på Volvat, Lagunen. Det er jo bare å ringe å spørre ang røykingen.
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Å så spennede! Dette må jeg prøve å få vere med på ligger info om det på kvinneklinikken sin hjemmeside også, der står det bl.a. at en ikke kan ha røyket de siste 3 mnd før en ble gravid for å kunne vere med på studiene! Og ingen blødninger i sv.skapet mm. Link: http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/nyheter/Kvinneklinikkensetstandardforfostervekst.htm
millie+2klumper Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Så dumt da.. Får ikke vært med jeg da. snufs.. men men. Fikk ikke den linken til å funke jeg.
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Kjedelig da Skjønner ikke helt hvorfor det betyr noe om man røykte 3 mnd før, men men. prøver Linken igjen: http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/nyheter/Kvinneklinikkensetstandardforfostervekst.htm hvis ikke denne virker heller kan du prøve å gå inn på første delen, helsebergen avd. Kvinneklinikken og så på nyheter !
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Blir jo helt amputert :-/ klipper den opp da så kan du fjerne mellomrommene mellom ordene og se om det går da: http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/ nyheter/Kvinneklinikkensetstandardforfostervekst.htm
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 åååh det vil jeg:) håper jeg får være med selv om jeg bare er i uke 7..
85Anonym*Høygravid* Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Jeg ser at artikkelen om dette er lagt ut for 1 mnd siden, men går det fortsatt ann å melde seg på, noen som vet?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 jeg sendte en mail for å høre jeg.. så du kan jo bare gjøre det du også
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 11. desember 2009 #12 Skrevet 11. desember 2009 Jeg ringte telefonnummeret over i går, ble ringt tilbake av en jordmor. Skal inn på ul neste uke så de tar inn enda ja!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. desember 2009 #13 Skrevet 11. desember 2009 det var bra:) får se om jeg får svar på mailen min utover dagen vist ikke tar jeg å ringer de senere i dag
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. desember 2009 #14 Skrevet 11. desember 2009 jeg er velkommen i uke 2.. syntes det var litt lenge til, ville jo komme no snart.. men jeg fikk no være med:)
85Anonym*Høygravid* Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 Jeg fikk også være med og skal på UL alt på torsdag:) Så tusen takk til deg som la ut informasjon om dette her på barnimagen;)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. desember 2009 #16 Skrevet 15. desember 2009 hvor langt er du på vei siden du kom inn så kjappt? jeg er i uke 8 å fikk besjed om å bestille time i uke 2.. men skal bestille time i morgen å da skal jeg spørre om å komme tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå