Katja85 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Vi har veldig lyst på nr 3.Har ei jente og en gutt fra før. Jeg ammer gutten min fremdeles,han er 16 mnd nå. Har lest litt forskjellig angående det med å bli gravid mens man ammer. Vi har hatt ubeskyttet sex siden han var født og det er jo nå et år siden. Vet ikke om jeg vil kalle det prøving,for det er visst ikke enkelt så lenge man fullammer. Fikk mensen regelmessig etter 7 mnd ca,men i det siste har mensen vært uregelmessig. Merker denne måneden at melka har begynt å minke betraktelig,vet ikke om det kan være et godt tegn. Lurer på å ta en time hos legen kanskje for å sjekke at alt er som det skal være. Er det forresten flere prøvere her som også ammer,eller noen som har litt erfaring rundt dette???
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hei! Jeg har 2 barn fra før. Minste er 11mnd, ammer 1-2 ganger i døgnet nå. Vi har også hatt ubeskyttet sex siden fødselen. Hadde regelmessig mens en periode, men nå er den uregelmessig igjen:( Vurderer å dra til legen, hun nevnte at jeg kunne få vanlige p-piller for å stabilisere mensen igjen, men regner med og miste melka da:(
Indigo 08-10-13 Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 JA:) Ammer en liten gutt på 13 mnd ca. 3-5 ganger om dagen. Sluttet nattamming ved 6 1/2 mnd, fikk mensen tilbake litt over 8 mnd etter fødsel. Hadde ubeskyttet sex i begynnelsen. Har nå _prøvd_ å bli gravid siden starten av august 09. Ble gravid i midt av september, men det endte i akutt exu - mista venstre eggleder. Har ikke tenkt på at det kan ta ekstra tid siden jeg ammer. Har det noe å si? Har jo fått mensen tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå