Gå til innhold

Var på ultralyd i går

Anbefalte innlegg

...og det var helt fantastisk.

Ble utrolig overrasket over hvor mye man kunne se. Her så vi fire hjertekamre, et hjerte som banket, en hjerne med to halvdeler, en velskapt ryggrad, to armer og to ben, en nese. Alt var normalt - fosteret hadde helt normal størrelse, hadde riktig hjerterytme og hjernestørrelse.

Det mest fantastiske var å høre hjertelyden, og når legen dyttet på magen - da begynte babyen å sprelle og snu seg rundt.

Helt uvirkelig! Vil anbefale alle en tidlig ultralyd. Deilig å få bekreftet at alt er normalt, og for oss som synes graviditeten er vanskelig å begripe pga få symptomer er det virkelig verdt det. Det er liksom først nå jeg skjønner at det er et barn på vei her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141111567-var-p%C3%A5-ultralyd-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan anbefale tidlig ultralyd jeg også. Fikk dessverre beskjed om at barnet ikke er levedyktig. Men er veldig glad jeg ikke fikk beskjed om dette i uke 18, det ville vært helt forferdelig.

Men er veldig glad på dine vegne!

Huff, jeg føler virkelig med deg! Det må være en veldig tung beskjed å få. Men som du sier, bedre å vite det tidlig enn i uke 18. Det ville jeg også ønsket (og var litt av grunnen for tidlig ultralyd).

Håper det klaffer igjen fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...