Gå til innhold

Hemoroider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har det. Hva gjør jeg da ? Må man til legen, eller kan man kjøpe salve på apoteket? Jeg kikket oppi der med et speil, men kunne ikke se noe "unormalt".

Kommer litt brunblodigslim når jeg er på do, selvom jeg bare tisser. (Har sjekket at det kommer "bakfra"..) Og litt sånn stikkende, sviende følelse baki der i ny og ne.

Er 17 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke så mye om hemoroider, men det er jo ikke så uvanlig i et svangerskap siden fordøyelsen går en del tregere. Jeg bruker aloe vera, både drikker og smører på huden. Jeg har også fått vite at det kan smøres på/i/rundt endetarmen ved hemoroider. Lindrer og heler! Må bare passe på at du får ordentlig vare. Produktene bør være sertifisert av International Aloe Science Council slik at man vet at ingredienslisten stemmer i det minste. Det det er mest av står først! Jeg bruker aloe vera fra Forever Living Products som bruker sine egne økologiske planter som hovedingrediens i sine produkter. Meget gode og virksomme.

Det selges ikke i vanlig butikk, men man kan finne forhandler på denne siden: http://www.foreverliving.se/no/kjop-av-oss/finn-forhandler

Anbefaler også å drikke det da det bl.a. hjelper på fordøyelsen, det hjelper også opp med å rense opp i kroppen slik at de fleste opplever å få mer energi. Jeg er gravid for tredje gang, og er i bedre form nå enn de to første gangene. Er ikke i tvil om at det er aloe vera som gjør susen her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...