Gå til innhold

Svangerskaps tegn?

Anbefalte innlegg

Sitter her med noen veldig rare tegn og følelser i kroppen min, kansje noen som kan si sin mening?

Det sprenger veldig i brystene, stikker og klør inni de liksom, og de føles veldig "tunge", har jeg BH på klarer jeg å ha den på i kun noen timer (for liten cup)

I undelivet/magen har jeg kramper/kynnere om jeg anstrenger meg for hardt, nesten som når jeg har menstrasjonen, og en veldig tung følelse i underlivet.

Tårene renner for den minste ting og jeg sover og sover, men er jeg først våken og oppe så går det greit.

Jeg er på dag 20 i denne syklusen, og 5 dager siden eggløsning.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141111374-svangerskaps-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet fester vel egget seg først 6 til 8 dager etter at det er befruktet og det er først ved festing at kroppen begynner å produsere graviditetshormonet. Er nok derfor litt tidlig å kjenne graviditetssymptomer alt 5 dager etter eggløsning, men kanskje du har tatt noe hormoner som kan gi uttslag?

Joda jeg har fått hormonstimuli, men leser inne på de fleste steder hvor de beskriver svangerskapet fra dag 1, at dette er tegn/symptomer enn kan få. Så derfor tar jeg ikke tegnene bare som svada heller.

Steder jeg har lest dette er: Babyverden, Svangerskapet dag for dag og svangerskaps kalenderen til Siri Von Krogh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...