Metteee Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei hei. Jeg er førstegangs gravid, å rundt 8 uker på vei. Jeg lurte på.. Er det normalt å få blødninger? Idag begynte jeg å blø lett, uten smerter. Legen min sa at jeg bare måtte vente til jeg har time den 22. desember. Han ga meg ikke noe vesentlig opplysning om det er normalt eller ikke .. Er litt bekymret for lille
*Knerten* Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har hadde blødinger i 4 uker, til tider mye med koagler.Dette fra uke 6-10. Var sikker på at det var slutten. Har blitt fulgt opp med UL 4 ganger, senest på fredag, 12 uker og der stod det bra til;) en aktiv liten skapning med armer og ben og et bankende hjerte. På UL tidligere har hun sett blod som et mørkere felt som skal ut. Nå i uke 12 var det ingen tegn til blødninger og alt ser normalt ut. Jeg er så lettet og håper jeg klarer å slappe av og glede meg nå...Har bekymret meg konstant to måneder nå...Gynekologen sa det 90 % sjans for at det går bra. Så det er håp for DEG;) Det er faktisk 25% som blør i svangerskap som føder friske barn;) Masse lykke til å håper det går din vei;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå