Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? ;(

Anbefalte innlegg

Fikk en telefon fra sykehuset i dag, de har klart å tine og ødelegge alle eggene vi hadde på frys................... er så lei meg i dag, hvordan kunne det skje?!

Hvordan skal man reagere når man får en slik beskjed?

Er bare helt i sjokk, skulle ha fryseforsøk ved neste menstruasjon, men det blir det jo ikke noe av da....

Hadde vårt første ivf forsøk i september, ble gravid men MA i uke 10+4. Vi fikk 4 egg på frys. Etter en tøff opplevelse av hele første forsøk, overstimulert og sykehusinnleggelse, hadde vi sett fram til å kunne benytte oss av fryseforsøk med en gang jeg fikk menstruasjon tilbake. Nu må vi igjennom hele prosessen med medisiner på nytt, akkurat nå føler jeg at alt går i mot oss hele tiden..... ;(

Ble litt klaging her, sorry... måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141111218-noen-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fy f..du har lov å klage kjære deg!! å stakkars deg...kjente jeg ble sint på dine veine...:(

bare lykken ved å fått noe på frys også skjer dette her??!! må telle til 100000 her jeg sitter!&¤%#""%%&

har ikke opplevd dette men har aldri hatt noen på frys så vet jo hvor kjærkomment det hadde vært å slippe heeele runden igjen!!

jg føler med deg...kanke si så mye annet jeg...klemmepå

Hei

Blir rimelig oppgitt over slikt, vi har erfart både et ene og det andre.

hadde 4 på frys, hvor de klarte å få 1 å sette tilbake, men alle de andre ble ødelagte. Når vi da testet negativt på forsøket, måtte vi igang med ny runde. Der fikk vi ut 8 egg, hvor de ikke fikk et eneste et som ble riktig delt og ingen kunne settes tilbake. Bortkastet forsøk:(

Det er en stor prøvelsse i seg selv med alle medisiner, så vi ønsker jo bare at vi kan få egg som vi kan bruke.

Ønsker deg lykke til.

Takk for tilbakemelding..

Er så kjipt når man først har fått noen befruktede egg på frys, så skal de bli ødelagt uten engang fått en sjanse :(

Her inne er det mange som har opplevd flere nedturer, så det er godt vi kan trøste hverandre litt i alle fall... så får vi håpe det blir noen oppturer også etterhvert!!

Måtte 2010 bli et mye bedre år enn det som har vært... :)

denne skulle være her...

Takk for tilbakemelding..

Er så kjipt når man først har fått noen befruktede egg på frys, så skal de bli ødelagt uten engang fått en sjanse :(

Her inne er det mange som har opplevd flere nedturer, så det er godt vi kan trøste hverandre litt i alle fall... så får vi håpe det blir noen oppturer også etterhvert!!

Måtte 2010 bli et mye bedre år enn det som har vært... :)

har ikke som deg opplevd å miste alle, men har hver gang fått endel på frys, men når de skulle brukes har de vært dårlige, slik at alle bortsett fra 1 er blitt kastet :( Det er jo så klart dritkjipt når man opplever sånt.....

men det skal sies at det ikke er klinikkens skyld at dette skjer altså....egg får veldig fort fryseskader ( hvorfor vet de vel ikke helt) og veldig mange deler seg ikke etter opptining eller i det hele tatt overlever opptiningen. Det er nok ikke noe de på klinikken kan gjøre noe med dessverre .....

Annonse

I mitt tilfelle har det vært en mennesklig svikt ved sykehuset, hvor de har klart å ta opp alle mine egg og tint dem ved et uhell.. dermed ødelagt alle sammen :(

Jeg er ikke kommet tilbake til normal syklus etter en ma, men skulle bare ringe inn neste menstrasjon.

Jaja, trodde de hadde ganske strenge rutiner, og passet på eggene våre ;(

HÆRREGUD,,,er dette muli da??

Jeg vet jo att egg kan ødelegges under opptininga. Noen mister ingen, andre er mere uheldi.

Men att de ved ett uhell har ødelagt ALLE sammen???

Stakkars dere. Huff, syns synn på dere no ja ((

Aner ikke hva jeg skal si jeg. Jeg ble jo helt satt ut her jeg....

tenker iallefall på dere..MYE

enig m Susa her...

Menneskli svikt kan skje, men det skal det ikke. Det må de bare rette oppi på aller beste måte!!!

Jeg kjenner litt følelsen din, jeg fikk tlf et par minutter før avreise, at ikke vi trengte ta turen, da alle eggene var dårlige. Når jeg tenker meg om, vet jeg ikke hva som var galt. Det sa de ikke. Bare at alle var ødelagt, og at det ikke var normalt at alle gikk til spille.

Kan jeg spør hvilken klinikk du tilhører? Ikke svar hvis ikke du vil....

Tenker på deg... myyye....

Vi hører til Haugesund sykehus, har vært veldig fornøyd der til nå, men litt skuffende at noe slikt kan skje..

De beklaget veldig på tlf og sa de skulle strekke seg lant for oss.. husker ikke alt de sa, ble bare så sjokket. Men tror de sa at hvis det ikke gikk bra med de forsøkene vi har igjen, så skulle vi få et til der. Men det får vi håpe ikke blir nødvendig!

Vet ikke helt om man har noen rettigheter når en slik mennesklig svikt skjer, men får håpe de strekker seg litt ekstra som de lovet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...