Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 To år... Takknemlig for svar! og trenger bare en sånn hvit kappe altså, trenger ikke være noe flotte greier...
_Løvemamma_ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Vet iallefall de har på lindex, sikkert på h&m og cubus også.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Vi har pleid å kjøpe på Kapp Ahl.
2 små og en undulat Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Dette har jeg og lurt på, takk takk:) Jeg er ingen sydame, så da får jeg dra ut og handle:)
Lilleleen Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Bruk en hvit t-shorte som rekker barnet ca ned til knær eller ankler og knyt juletreglitter rundt livet ) Bruk en hvit strømpebukse eller en hvit bukse under.
Lilleleen Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Leste at det var kappe nå ) Bruk et gammelt hvit laken eller lignende og klipp det i passe str. ha nok stoff til at du bare kan lage en enkel knute eller bruk en sikkerhetsnål til å feste den med )
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 En hvit t-skjorte som tilhører pappa, er lurt! Knyt sølvbånd rundt midien, og rundt hode- så voila ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Man kjøper da ikke Lucia-antrekk! Halve sjarmen er jo at det er laken og juletreglitter! Ungdommen nå til dags!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå