Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg og broren min skal spleise på en eske med forbruksvarer til en bestemor som har alt og er styrtrik. Fant ut at å kjøpe forbruksting som er borte før mars mnd er gått måtte jo være lurt. Men HVA? Jeg klarer ikke å tenke lengre enn en boks makrell i tomat he he:-))) Helst ikke noe som må stå kjølig av pålegg.
neekap Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Til min bestemor blir det bl.a bilde av barnebarnet, vin, sjokolade og en god ansiktskrem.. og kanskje et abonnement på et blad?
Rampongi Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 god bodylotion, kryssord eller suduko, abb på familien eller allers.. noe godis og evn vin eller øl om hun drikker sånt.. evn en dag på spa om hun er såpass..
fjollefrua Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 oppvaskmiddel, vaskepulver, leppepomader, håndkrem, par ruller med tørkepapir og dopapir for å fylle opp plass, saft, tørrvarer (supper etc), diverse pålegg, gavekort på rengjøring (som du selv gjør for henne), middag hjemme hos dere,
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Tusen takk for tips. Tar gjerne imot flere tips:-) Så langt har jeg puttet oppi/skrevet på handlelista: * en pakke servietter med vintermotiv (ikke julemønster) * En kjøpt hjemmelaget såpe * en pakke tennbriketter * tre fyrstikkesker med bilder på * 2 doruller med julemønster * 1 tørkerull med julemønster * Twist eller moccabønner og kremtopper * 2 poser kaffe * en pakke te som man ikke får kjøpt i vanlig butikk Hvilket pålegg foreslår dere, må jo nesten være noe som ikke trenger kjøleskap rengjøring fra meg blir det heller dårlig med, for hun er nemlig for øyeblikket sprekere enn meg...........:-/ HUn drikker ikke vin eller øl
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Kanskje du får noen tips på www.enklereliv.no Har funnet mange julegaver her i år:-)
2smågull Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 hva med noen litt "ekslusive" syltetøy,eller sånn pølse som man bruker til pålegg. slik snabb...hehe. Telys,fotkrem.
Seven Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 - shampo og balsam fra frisøren - gavekort hos frisøren hennes - gavekort hos fotpleier (min erfaring er at fotkrem, filer o.l. blir stående ubrukt) - parfyme, feks Chanel, dusjsåpe, body lotion, håndkrem - nattkjole, undertøy, strømpebukser; forbruksvarer alle har bruk for - en god roman eller lydbok, CD - julekaffe, julete, god sjokolade, "hjemmelagde" drops - stearinlys og servietter - kunstkalender - en orkidè i en fin potte - et blad eller kryssord - garn og oppskriftshefte - et pent skjerf, hansker, cardigan Har selv laget en gavekurv til en gammel dame flere ganger og sakene over har jeg da puttet i, i tillegg til vin eller portvin. Jeg hadde IKKE puttet i pålegg, dopapir, tørkerull o.l.!! Det synes jeg blir veldig "kasse fra Frelsesarmèen" som gis til de som lever under fattigdomsgrensa. Du sier hun har alt og er styrtrik. Tipper hun er like glad i gaver og overraskelser som alle oss andre. Ha litt stil over gavene- og please: ikke legg i noe du kan kjøpe på Rema.:-))) Lykke til og god jul!
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Seven: Har du puttet ALT det i kurven i tillegg til vin? Det må da ha vært en fryktelig dyr gave.
Bettybu Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Ny oppvaskbørste/Kluter i fancy farge?? Nye klesklyper, antibac... Lys, Tunfisk.
Seven Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Myrtel: Har ikke lagt alt dette oppi ved èn anledning, nei! Det er min gamle svigermor som har alt som har fått en slik gavekurv med cellofan og mye fint oppi. Hun har fått det de siste årene, men på listen over er alle tingene samlet. Hun har pleid å få den noen dager før jul, og selv om hun kan se litt av innholdet, har hun gledet seg som en unge til å åpne den. Og hun sier at hun går og smugtitter på den hver dag:-)))
mormor.com Skrevet 10. desember 2009 #15 Skrevet 10. desember 2009 Div krydder dra apotek 1 + apotek sin sennep, de er kjempe digge! Sokker Alta sjokolade, med tyttebær:) Den bør man smake! litt untenom det vanlige...
Happilyeverafter<3 Skrevet 10. desember 2009 #16 Skrevet 10. desember 2009 Apotek1 (tror jeg det er) har en del krydder i boks som er fine. De har også jule-te/kaffe. Jeg har kjøpt disse som et lite tillegg til besteforeldrene våre
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #17 Skrevet 10. desember 2009 mormor.com Hvor får man kjøpt Alta sjokolade?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå