linn_olsen Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Det e nu 8 år sia jeg gikk gjennom dette, nå er jeg 8 uker og går med en del smerter i magen, kan minne om mensen murringer og når jeg strekker meg i senga så gjør det skikkelig vondt, noen som kan berolige meg?
*julybirth* Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 jeg er i samme situasjon nesten , 8 år siden jeg og gikk gravid med førstemann... har mye stikninger i magen og litt murringer, er 4+3 ca idag.. så veldig tidlig da, men jeg er ikke urolig, har hørt at noen har det lenge i 1ste trimester, så tror ik du trenger å bekymre deg, men er du usikker kan du jo høre med legen din :-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Gratulerer med graviditeten;o) Jeg har det akkurat sånn som du beskriver! Har hatt det siden IKM. Er i uke 8 nå Hadde det på samme måte sist jeg var gravid også - det er helt normalt! Lykke til med alt videre, klem DD
linn_olsen Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2009 Merker jeg er lettere hysterisk Denne lille er godt planlagt og måtte ha mye hjelp for å begynne å spire og i min situasjon har jeg ikke råd eller hjerte til å miste... Har prøvd i så mange år og etter beskjed hos legen at jeg kanskje ikke ville bli gravid så er smerten og skrekken for at noe er galt desto større enn første gang..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Jeg skal krysse fingre & tær for at alt går som det skal for deg og spiren din ;o) God helg! Klem DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå