Gå til innhold

noen med gravid mage enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

superstor her..18 uker..kan ikke engang gå med de mammabuksene som det er "kant" på nede under magen...det gjør vondt..men tights derimot er knall! -tredje ungen...så litt derfor..men de fleste gjesper til når jeg sier jeg har fem mnd igjen...ikke videre morro akkurat.. -men ikke noe å gjøre med heller..

Forrige svangerskap var jeg veldig liten hele veien, og ønsket hele tiden at magen skulle bli større.

Men denne gangen er magen allerede blitt stor, syntes magen min er like stor nå som da jeg fødte sist gang!

Er i uke 19 nå...

Er i uke 18 og har en tydelig kul når jeg bruker klær som sitter inntil. Da er det ikke til å ta feil av, og magen er så rund at det er helt umulig å skjule det. Går jeg med veldig vide topper ser jeg nok bare tjukk ut for de som ikke vet at jeg er gravid :-)

Jeg er førstegangs, og har gått en del opp i vekt i svangerskapet. Målte s/f hos legen i dag og ligger litt over den røde streken på skjemaet.

Annonse

Jag är i uke 18 och måtte kasta in handduken förra veckan. Då måste jag börja med mammakläder. Magen syns bättre med mammakläder än när jag använder lite stora vanliga kläder. Så det går nog inte att ta fel där. Förra gången som var den första var jag väääldigt långt på vei för det syntes. Slapp av den kommer och kommer "plaga" dig nok :)

Jepp, magen har vokst masse, og særlig de siste par ukene! Er 19 uker nå. Koselig å kunne gå med litt tighte klær og faktisk se gravid ut, ikke bare småfeit... :-) Selv om folk tror jeg er mye lengre på vei...

Bra det ikke bare er meg. Er 20 uker og det er flere som har komentert at det må være to inni der. Det har jeg fått konstantert at det ikke er da:)Godt å se gravid ut, men jeg tenker at dersom jeg fortsetter sånn så er det bare å sette seg ned om et par måneder..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...