Flutili Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Så nå håper jeg det blir klaff denne mnd.... Noen som har hatt positive opplevelser med bruk av eggløsningstester?
Tingenes Herre Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Nei, ikke ennå, men jeg håper å få det denne pp'en. Første gang jeg bruker EL-test, og i dag ble den positiv. Krysser fingrene for oss begge to.
Flutili Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg kan begynne å teste den 14, Lykke til til oss begge ja:)
Lille diamant Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ble gravid på første forsøk når jeg begynte å bruke eggløsningstester, men mistet dessverre den gangen. Så nå håper vi på at den sitter snart igjen ;o) Lykke til i en spennende tid!
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Veldig positiv opplevelse her! De to første pp brukte vi, men ved 3. kjøpte jeg CB eggløsn.test som viste at eggløsningen kom flere dager før jeg selv hadde beregnet. Og i dag testet jeg positivt... ;-) Lykke til!
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Falt ut ett ord; vi brukte IKKE EL.test ved de to første pp. :-)
Flutili Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2009 ok, jeg har ikke brukt el test før, så jeg håper dette blir en positiv opplevelse, vet igrunnen ikke helt 100% når jeg har hatt eggløsning tidligere, så får jeg se da, når den ca egentlig er...Kanksje jeg har vært helt på jordet tidligere.hehe.... Gratulerer til dere som er blitt gravide og lykke til til alle dere som ennå prøver:) Det skal klaffe for oss også....plutselig en dag er vi gravide.
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Hei =) Jeg har også kjøpt el test i dag. Første gang vi prøver dette så alltid koselig å lese om andre som har hatt positiv med dette. Jeg kan begynne å teste til søndag. Men lurer på om jeg skal prøve meg litt før. Har en følelse av at jeg har el tidligere enn jeg tror ...
spirehåp Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 jeg har brukt el tester fra cb nesten siden vi startet med prøvinga.. Sambo jobber turnus der har er borte i perioder, så har vært greit for oss å vite at vi treffer på riktig tidspunkt... Og det er bra å få kartlagt syklusen nærmere, om når el skjer, hvor lang lutealfasen er osv.. det jeg synes er negativt er at (jeg tror) det er lett at det blir (enda mer) stress med disse testene.. selv om vi ikke vil det og syns det er topp å ha sex, så er det nok i bakhodet at "akkurat nå skjer det, nå må det gå" beina i været, og sånn og sånn og sånn... Man vet liksom akkurat når det skjedde også, og det er vanskelig å tenke på andre ting i dagene etter.. og mere stress er vel ikke bra for prøvingen.. denne gangen hadde vi god margin på at vi var sammen ved el, og tok en el-test fri måned.. det var herlig, følte faktisk mindre stress.. men prøv det og finn ut hva dere selv synes, vi er jo så forskjellige... noen synes kanskje det kan bli litt krampeaktig med "kom igjen, nå har jeg el, så vi må ha oss" og noen synes kanskje det er pirrende i seg selv. Håper dere ikke trenger å kjøpe mer en en pakke i denne omgang, at det klaffer for dere alle, meg selv inkludert god helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå