¤ Lille mirakel ¤ Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei. jeg har nå 4 dager igjen til termin.. vet ikke hvor lenge jeg blir sittende å vente. Hvem vet når noe skjer. Jeg er så spent, så spent! og prinsessa kan komme når som helst. Jeg vil derfor benytte anledningen til å ønske ALLE her en riktig god jul og ett godt nytt år. Lykke til for dere som prøver å bli gravide, til alle som er det, og alle som har fått sine nurk i armene allerede hilsen meg.
_Løvemamma_ Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Takk i like måte! Jeg har også termin kjempesnart, på mandag faktisk. Håper virkelig jeg slipper å gå noe særlig over termin, holder på å bli småsprø allerede, føles som jeg har vært gravid ca 2,5 år... Men nå er det jo uansett bare ett tidsspørsmål før jeg har den lille jenta mi i armene mine, og jeg er det eneste mennesket i kroppen min
¤ Lille mirakel ¤ Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 ja.. jeg har termin i dag. Så går her å tråkker....... og håper hu har tenkt til å komme ut i løpet av denne datoen.. Lykke til du også. Blir spennende å se. Kjedelig å gå over tida hvertfall. Jeg gleder meg også til å være alene i kroppen min.. Og få vesla i armene mine... Kan ikke engang forestille meg hvor godt det skal bli. Og nå er det jo snart jul også. Snakk om årets julegave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå