Blomsten har en sønn Skrevet 27. desember 2009 #26 Skrevet 27. desember 2009 Kom plutselig på; det blir jo spennende å se om du er gravid med en eller to?! :-)
Lenemor25 Skrevet 28. desember 2009 #27 Skrevet 28. desember 2009 No lurer jeg på hvordan det går med Blomsten??? Ja blir veeldig spennende å se om det er noe der i hele tatt siden jeg har har blødninger... Snakket med Haugesund i dag, og det kunne gå begge veier, men skal på ul 20 januar, så blir noen spennende uker fremover Klem
Blomsten har en sønn Skrevet 28. desember 2009 #28 Skrevet 28. desember 2009 Jeg testet negativt i dag, og kjenner nå at menstruasjonen er på vei. Har sluttet å ta medisinene og ser fremover. Har vært innstilt på at det ikke skulle gå, men er likevel litt skuffet... MEN; glad for din del Lenemor! Krysser fingrene for at den lille klorer seg fast :-) Hva med deg Saline? Du skal vel teste på onsdag eller?
Lenemor25 Skrevet 29. desember 2009 #29 Skrevet 29. desember 2009 Huuf, det var triste nyheter... har du fått mensen?? Har du flere egg på frys?? Hvet veldig godt hvordan du har det, men det er bare å se fremover!!!! Jeg tok hcg blodprøve i dag for å se om jeg fortsatt er gravid, får svar i morgen... Hvordan går det med Saline?
Blomsten har en sønn Skrevet 29. desember 2009 #30 Skrevet 29. desember 2009 Har ikke flere på frys, så det blir nok nytt forsøk på meg. Har bestemt oss for å bytte til Haukeland sykehus. Er veldig fornøyd med Haugesund, men det blir veldig tungvint å dra ned dit. Satser på at de er like flinke/greie på Haukeland og at vi slipper å vente lenge før vi kan komme i gang... Skal ringe de på mandag! Håper du får positivt svar på blodprøven din! Tenk så deilig for deg om du lykkes nå? Krysser fingre og tær for deg :-) Håper du legger ut et ord eller to her.
Saline Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #31 Skrevet 30. desember 2009 Så hyggelig at det lyktes fro deg lenemor :-) B: vi er nok i samme situasjon. Jeg har testet negativt noen dager nå så dette gikk dessverre ikke :-( Jeg var så veldig instillt på at dette skulle gå så jeg har vært veldig skuffet. Har bare et egg igjen på frys så nå begynner jeg å miste motet....Har et fersk forsøk igjen så jeg kommer nok til å gjennomføre det også før jeg eventuelt gir meg. Takk for støtten gjennom dette forsøket. Det er veldig godt å ha noen å "snakke" med her inne :-)
Blomsten har en sønn Skrevet 30. desember 2009 #32 Skrevet 30. desember 2009 Så synd at det ikke gikk denne gangen for deg Saline! Jeg blir like overrasket over hvor skuffet jeg blir hver gang. Rart det der. Tror jeg er mentalt forberedt, men så er jeg ikke det likevel. Vet du når skal starte opp igjen? Jeg håper på å starte opp med spray i januar. Men alt er avhengig av om det er ventetid på Haukeland... Lenemor; når får du svar på blodprøven din? Velger å tro at du blir mamma i september. Ikke rettferdig visst vi alle 3 skal mislykkes i denne runden..
Lenemor25 Skrevet 31. desember 2009 #33 Skrevet 31. desember 2009 Hei Jeg får svar på madnag pga helligdagene, men jeg har ikke blødd mer, så jeg har en god følelse, leste at 50% av alle tvilling befruktninger ender med en blødning når bare ett egg fester seg... Puppene er ømme, og jeg kjenner at det foregår noe i livmoren Skal gi tilbakemelding på mandag Blir spennende med nytt forsøk Blomsten, januar er jo allerede i morgen, så plutselig er du ruger igjen...
Lenemor25 Skrevet 4. januar 2010 #34 Skrevet 4. januar 2010 Nå har jeg fått svar på bl.prøven, og mye tyder på at jeg blir tvillingmamma <3 så blir veldig spennende på UL å se om det er to....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå