Gå til innhold

Det berømte slimet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man ikke eggløsning når man ikke har slim? Bare lurer jeg...? Noen som har blitt gravide uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt det før og jeg har en datter! så jo du kan ha EL uten slimet!

Skrevet

Tror ikke det er alle som får slim. Man har EL allikevel. Hos meg varierer det litt fra gang til gang. Nå tester jeg med EL-tester bare for å være sikker.

Skrevet

Her varierer det fra gang til gang, så da kan jeg håpe selv om det ikke var noe særlig denne gangen da .... Får krysse alt som gå an... hehe.... blir jo sprø av dette! Har sååååå lyst på verdens beste julegave! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Får jo sterke forhåpninger.... så kjekt! ;o) Lykke til du også!

Skrevet

Man kan nesten bli gal av å lete etter alle tegn på eggløsning, graviditet osv...

Selv er jeg "der"for tiden også..aldri tenkt over slim,utflod,konsistens osv..før siste par måneder..

På pernille.no står mye info.Ta en titt der!!

Tror at dersom man er "vanlig, sunn og frisk"så har man eggløsning hver måned..;med eller uten slim!

Selv syns jeg det er vanskelig å skille ulike typer utflod fra hverandre, men rikelig med utflod uansett rundt dato for eggløsning tolker jeg som el-slim.

Kroppene våre er fulle av hormoner i hele syklusen:)))og siden vi er levende vesener oppfører kroppen seg ulikt fra måned til måned.

Selv ble jeg for noen år tilbake gravid etter sex under mens, på tross av at det liksom ikke skal kunne skje...,likeledes har min syklus variert fra helt til 21-32 dager, uten at jeg tidligere har tenkt så mye over det.

Du kan kanskje ha el-slim, bittelitt for eksempel, når du er på wc, UTEN at du kanskje registrere det???

LYKKE TIL-KLEM

Skrevet

Takk for det paper ;o) Ønsker deg også masse lykke til! Kroppene våres er jammen rare og ikke til å forstå seg på... hehe! Har litt bedre feeling denne gangen.... så får bare smørre meg med en god porsjon med tålmodighet! ( tror forresten jeg mangler det genet... hehe )Håper vi fixer oss verdens beste julegave. Mange klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...