Gå til innhold

Uttak er overstått

Anbefalte innlegg

Det var bitte litt mindre vondt enn jeg husket. Men vondt var det

( misnunner litt dem som føler det ubehagelig). Heldigvis hadde jeg den samme supre legen som sist :) Og jeg vet jo at det er verdt det hvis det lykkes, så det gikk bra likevel...

Det ble 3 egg på oss denne gangen. Så nå er det bare å vente på telefon i morgen for å høre hvordan det står til med dem...Vi er kjempe spent!!

Nå skal jeg ta meg en paracett og legge med på sofaen for å hvile...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141109405-uttak-er-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verpesjuk: Det er individuellt hvor mye en kjenner av uttaket. I mine to første forsøk kjente jeg ingen smerter eller noe ubehag i ettertid. På det siste uttaket hadde jeg smerter/ubehag i nedre del av magen. Men det var aldri direkte vondt. Så er nå uttak som oftes fort gjort, så det er ikke så mye å grue seg til :) Lykke til :)

Annonse

Hei alle sammen :)

Nå er det kveldsstell av lille prinsen vår, pappa tar det i dag.

For å berolige verpesyk, jeg har inntrykk av at de fleste opplever uttaket som smertefritt, bare ubehagelig, men det må jo være noen unntak, og jeg er et av dem ;) Første gangen vi hadde uttak, var jeg forberedet på litt ubehag, og ble litt overasket over at det var mer vondt for meg. Men jeg ble da fortalt på sykehuset at det kun er noen få som opplever at det er vondt, slik som meg. Men de fleste gruer seg litt likevel...

Og jeg føler egentlig ikke at jeg kan klage over smerten heller, jeg håper heller at de eggene som kom ut blir bra, det holder med et gull egg. Og de var posetive på sykehuset. Veldig greie var de også, jeg får sykmelding for resten av uka, basert på erfaringene fra sist, så jeg er i det store og hele veldig fornøyd.

Nå liggere eggene våre og godgjør seg, celle delingen skal være i gang nå, da de skulle bli befruktet rett etter at alle med uttak i dag var ferdig.

Håper det går bra for oss alle sammen jeg, det er slik en voldsom glede når det virker!

Gratulerer med uttak:-) Håper alle blir befruktet og at du får satt inn ett elle to gullegg:-)

Nå må du bare slappe av og ta det med ro og nyte rugeperioden, selvom det føles veldig lang. Håper du ikke har veldig vondt etter uttaket! Tenker på deg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...