Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er 7+4 på vei med nr. 3. Når denne kommer er det ni år siden sist, så dette er en skikkelig attpåklatt. Da jeg var 6+1 fikk jeg en kraftig blødning og var sikker på at det var over. Fikk UL hvor det ble konstatert at det fortsatt var noe der, vi så hjertet og alt. Ingen kunne forklare blødningen med annet enn at det kunne vært en tvilling som forsvant, noe jeg forstår ikke er uvanlig. Jeg slo meg til ro med dette. To dager senere får jeg samme type blødning igjen og var ihvertfall sikker på at nå var det slutt. Dro inn på UL igjen, men knøttet er fortsatt på plass. Fikk beskjed om å ta det med ro, ingen tunge løft eller sex. Dagen etter blør det igjen. Blødningen er kraftig, og varer ikke lenge. Det er som en ballong som sprekker, tømmes og så er det over. Siden det nå var helg måtte jeg vente til mandag med UL. Da jeg kom på sykehuset mandag var knøttet på plass. Knøttet ble målt i alle retninger og alt ser veldig fint ut med tanke på utvikling. Det man også kunne se på UL var noen mørke felter nederst i livmoren. Dette kunne være veske mente legen, så jeg er forberedt på flere blødninger. Er det noen som har erfaring med dette og kan forklare hva det kan være? Blir veldig taknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hei, jeg er 13+3 på vei og hadde for noen dager siden en blødning som varte mer eller mindre 3 dager, ikke så mye, var på sykhuset igår og alt var fint med lille i magen, men man blir jo redd, hos meg kunne de ikke forklare dette, men mente alt skal gå bra.. Måtte bare ta det med ro Nå er jeg bynt å blø igjen og lurer igjen på om dette går bra. Dette er min 6 graviditet og jeg hat 1 barn, så jeg vil så gjerne at alt skal gå bra denne gangen. Vet ikke om det var noe til hjelp, men det kan jo være greit å vite at man ikke er alene vertfall.. Skal krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå