Merete&Joh Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Grudde meg veldig til UL i dag da jeg var sikker på at jeg hadde abortert. Trodde jeg var ca 8 uker på vei. Kom dit - og alt var perfekt! MEN - er 11,2! Hvordan gikk det med deg, Candygirl?
Zeke Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Å så deilig da, gratulerer så masse. Lykke til på ferden.
Candygirl_ Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 hei, så bra å høre at alt gikk bra med deg også!! her gikk det også veldig bra, ble så utrolig glad! hjertet banket som bare det, den den sprellet med armer og bein. var 25mm lang, og var ca 9+ 3 uker på vei. så gøy at du ble satt så mange uker frem da!! det er jo alltid gøy:) hvor lang var den og hvor mange hjerteslag pr min?
Merete&Joh Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Så bra! Moro med slike undersøkelser hvor alt gåt bra Jeg trodde jeg var rundt uke 8-9 - ikke mye kontroll på syklusen her i gården Glad jeg snart kan flytte over til 2.trimester Jeg har glemt hva hun sa om lengde og greier - ble liggende å se på at han beveget armer og bein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå