Gå til innhold

Hvordan lukter hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått nye leieboere og etter de flyttet inn har jeg merket en rar lukt i leiligheten vår. Jeg har snust og vasket, lett i skuffer og skap men det er akkurat som om det ikke kommer fra vår leilighet men av den under.

Det lukter søtlig, nærmest gammel (på grensen til rotten) frukt. Så litt sånn frukt-aktig, syrlig greie.... Kan det være hasj-lukt?

Skrevet

jeg synes det lukter juletre av hasj, litt klam, søtlig merkelig ,gammel,innestengt juletre lukt..

Skrevet

Ja, det lukter litt som granbar.. Søtlukt... Kan være

Skrevet

skikkelig innestengt juletre var en god beskrivelse på hvordan hasj lukter synes jeg :-))

Skrevet

ofte blandet med litt tobakk... granbartobakk

:)

Skrevet

Hasj lukter godt! :) jeg syns ikke det lukter som gammelt juletre hehe

Skrevet

Jeg har fått demonstrert hvordan dette ser ut, og hvordan det lukter både utent og mens en røyker/brenner det. Av politiet, faktisk.

Vanskelig å forklare hvordan det lukter. Litt tung, søtlig lukt. Uten å være tent, så lukter det faktisk litt som sånne viskelær vi hadde som små som skulle forestille sjokolade i form og lukt. Påtent lukter det tungt, kan kanskje minne litt om røkelse, sigar, eller en ferdigrull-sneip som ligger og ulmer litt på andre sneiper i ett fullt askebeger. Jeg klarer ikke å forbinde lukten med juletre, det stemmer ikke med det jeg har kjent.

Skrevet

Jeg synes det lukter som kongerøkelse.

Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst på hasj!

Er det like farlig for fosteret som alkohol, tror dere?

Skrevet

Det lukter ille. Hvis du røyker vanlig sigaretter, så kan du ta deg en røyk, samtidig som du drikkere Cola- da får du hasj-smaken/lukta! :-)

Skrevet

Det lukter grannbar. Ellers så synes jeg salvierøkelse lukter hasj. Du kan jo kjøpe deg det, og ta noen drag....; )

Skrevet

Man kan ikke gi et nøyaktig inntrykk av hva hasj lukter, siden det finnes så mange typer av den. Av de forskjellige hasj typene kan det varriere veldig på lukta.

Etter beskrivelsen din tenker jeg at det er noen som røyker frukt-tabeletter på vannpipe. Men det er absolutt ikke sikkert i det heletatt, var bare første tanke som slo meg.

Skrevet

Det lukter godt!

Og lukter du dypt og lenge, så lukter det jammen meg skikkelig rus.

Skrevet

kan jo være røkelse???

er det røykefri leilighet?? så røyker de vel ikke det inne....

men det lukter søtlig ja ....

Skrevet

Det lukter og smaker søtt og godt

Skrevet

Legg melkesjokolade på kokeplata (og svi den av.)Det blir ca samme lukten:)

Altså- det lukter som brent sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...