augustbaby 2010:) Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Så gøy!! 4pp satt den! Er vel akkurat 4 uker nå. Håper den holder seg fast der inne og at det blir baby i august Har en 3 åring fra før. Hm påtide å skifte nic , henger igjen fra 2006
Lille_bie Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer så mye! Vildig likt som meg. Er 4+5 idag. Og har en 3-åring fra før. Brukte da litt over 2år, så deilig med klaff i 3PP denne gangen:-) Kos deg masse med denne fine lille huleboeren i juletida:-)
augustbaby 2010:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Ja, så likt! Morsomt Oj, 2 år sist ja, da var det jo deilig med så rask klaff!! Forrige gang ble jeg gravid på 1pp, så nå syntes jeg det begynte å drøye! Men det gikk jo egentlig veldig fort og er veldig fornøyd.:-) Lykke til du også! Koselig å gå julen i møte med noe i magen!! hilsen tidligere novemberbaby, (nytt nic )
~lykkelig2barnsmor~ Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Ville bare gratulere dere begge så kjempemye ) Har også en liten spire i magen, ca4uker på vei foreløpi termin 22aug! Blir kjempekoselig å tenke på lille spiren i magen heele juleferien <3 Har dere begynt å få skikkelige gravide tegn eller? Hadde så sinnsykt vondt imagen tidligere,var skikkelige kramper, greide ikke stå oppreist altså! også stakk d i sånne ilinger gjennom brystene.. heldigvis gikk d over! ellers har jeg nettopp begynt å tisse mye mer.. litt sånne murringer i korsryggen å sidene! så spennende!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå