Gå til innhold

Romantisk hotell på Østlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal glede min kjære med en overraskende "løøøøve" weekend =)

Refnes og Losby Gods er allerede testet ut.

Vakkert og romantisk, gode senger og bra mat er viktig!

Hvor drar vi???

Ps:Noen med erfaring fra Lysebu, Holmen SPA, Farris SPA eller Holmsbu?

Eller andre steder- maks 3-4 t kjøring fra Oslo

Skrevet

Holmsbu er bare helt fantastisk!!!!

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale Quality resort og spa Kragerø. En fantastisk plass med flott utsikt, store, flotte suiter. fantastisk personale, god mat, gode senger.. etc. (Gå selv inn å se på kragerospa.no). Vi var der i høstferien med hele familien, og neste gang drar vi alene uten barn. :)

Skrevet

Jeg har vært på både Holme og Holmsbu. KJragerø er vel makent som Holmsbu, samme er Strømstad . Alle unntatt Holmen er Quality & Spa Hotels som er identisk like tror jeg. I hvertfall Strømstad og Holmsbu. Disse hotellene er stiligere og mer luksuriøse enn Holmen, men likevel er Holmen det stedet vi liker best. de har en helt annen atmosfære, lyn, peisild og romatisk. Vi er der to ganger i året. Anbefaler spadøgn ekstra, eller oppgradert spadøgn eller hva det nå heter. Spa, overnatting, 5 retter, frokost: kan bestuille romantisk spabad for to f.eks rosebbad eller hva dte nå het

Skrevet

Må legge til at jeg frarpder Geilospa. Uromantisk, kjølig og upersonlig spaavd, utrivelig restaurant, maten så som så. På Holmen har de forresten den beste maten!!

Skrevet

Tusen takk for tips!

Kleivstua har jeg faktisk aldri hørt om =)

Skrevet

Klækken er meget bra! Ganske nær Oslo i retning Hønefoss. Bra svømmebasseng. Kan til og med svømme ut, også vinterstid!

Skrevet

Holmsbu er flott! Jeg har vært både på Holmsbu og i Kragerø, men syns IKKE de er like.... :-o Jeg stortrives på Holmsbu! De andre stedene har jeg ikke vært, så jeg kan ikke uttale meg om dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...