Gå til innhold

Positiv El-test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og masse EL-slim! Jippi! Da er det bare å sette igang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattiiisss=)=) Når har du IKM`? Hvilke tester bruker du ? Jeg har bestilt en haug med billigtester fra danmark.. får bare en mørk strek og en lys og jeg har IKM 26 Desember. Vet du hva dette betyr?:):) Grattis med EL hehe.!! Da er det bare å sette i gang ja! LYKKE TIL FRU LUNA 2pp:)

Skrevet

Nå kontroll streken er sterkere enn test streken er den negativ..

Men er de like sterke eller test streken er sterkere en kontrollstreken, er den positiv :)

Lykke til :) Jeg hadde positiv el test på mandag :)

Skrevet

Vi har IKM samme dag! Jeg bruker også billig-strimlene fra DK. I dag ble teststreken sterkere enn kontrollstreken, har testet i flere dager jeg nå. Utålmodig!! Hvis teststreken er svakere, er den negativ. Bare å fortsette til den blir sterkere. Lykke til, Linnai! Tvi tvi for oss begge to!

Skrevet

Jeg er også novise på å teste el, er på dag 11 nå men fortsatt bare kontrollstreken. Men merker at el-slimet begynner å komme, så håper det snart er to fine streker! Har IKM 24.12. Lykke til for alle oss med håp om en julespire!

Skrevet

Hei hei:)

Har testet noen dager nå, og teststrek har vært litt svakere enn kontroll streken (har også tester fra Billigesteste.dk). Jeg har trodd at jeg hadde eggløsning jeg da.. så har virkelig stått på i senga;) hehe.. Men skjønner at det altså ikke stemte.

Idag var teststreken sterkere enn kontrollstreken, så nå er det bare å lure gubben til sengs igjen og krysse fingra:D

Lykke til alle sammen! Stå på:D

Skrevet

lykketil jenter =) Jeg begynner med el testing til søndagen =) Første gang vi prøver det så håper det kan hjelpe oss! Har dere noe erfaring med el testing fra før?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...