Gå til innhold

Treff på Egon Onsdag 6.januar 2010 kl.19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var 5 stk som kom på treff i går. (8.des-09) Hadde det veldig koselig og vil derfor treffes igjen. Vi møtes neste gang på Egon.

Håper flere vil slenge seg på. (Det er ikke skummelt, bare gøy:) og treffet er for alle gravide.

Gi en tilbakemelding her om du kommer, greit å vite når bord bestilles.

Vi ses!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var veldig hyggelig i gaar, kommer gjerne paa neste treff!

Skrevet

Jeg synes også det var veldig koselig:) Kommer på neste også!

Skrevet

Jeg kommer på treffet!

Har termin 25 juli, så jeg er ikke så langt på vei enda....

Skrevet

Det var et hyggelig treff,jeg kommer også neste gang:) God jul alle mann :)

Skrevet

Hei, jeg blir gjerne med på treff på Egon. Har ikke vært på treff før, og er nå i uke 28. Tar sannsynligvis med ei gravid venninne også. Sees!

Skrevet

Det var så koselig på forrige treff, at dette ga mersmak :-) Kommer jeg også. GOD JUL alle sammen!

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid i uke 11 og har aldri vært på BIM-treff tidligere. Synes det høres veldig hyggelig ut og vil gjerne komme, med forbehold om at kvalmen har gitt seg litt og jeg ikke kaster opp konstant ;)

Skrevet

Har lyst og komme jeg også- kommer sammen med ei bekjent som også venter barn i januar- min kommer ikke før i februar. Gøy og bli kjent med noen andre fra byen som venter barn.

Skrevet

Hmm.. lurer på om jeg og skal henge med her.. Har ikke termin før 15/07 så blir ikke mye mage jeg kommer med.. :)

Skrevet

Kanskje litt seint ute jeg... :)

Termin 19.januar med nr.2, men blir keisersnitt 11.januar.

Hvis jeg er i form vil jeg veldig gjerne være med på treff! :)

Mange som har termin i januar/februar?

Skrevet

Jeg er også litt seint ute,

men har veldig lyst å komme..

Terminen min er 19 januar :)

Skrevet

Hei igjen :-) Jo flere, jo bedre, er det ikke noe som heter det :-) Kjekt om alle kommer! Godt nyttår forresten.

Skrevet

Hei

Er det noen som bestiller bord? Blir det bestilt under navnet "BIM-treff"? Greit å bli henvist til riktig bord når man kommer og ikke kjenner noen...

Gleder meg til å treffe dere!

Skrevet

Jeg bestiller bord i morgen. Står under navnet "gravid treff"

Skrevet

Har nå reservert bord til i morgen. Vi skal sitte nede. Gå ned trappa og til høyre. Ses på Egon kl.19 :)

Skrevet

Gleder meg til å treffe både dere som var der sist, og evt. nye :) Ses i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...