Kengurine Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei Min lille på ca 8 uker spiser ganske hyppig - natta er det 2-3 timer mellom måltider. Er kanskje vanlig, men det var noe sjeldnere for et par uker siden, 3-7 timer. Blir helt zoombie av greia, selv om pappaen er oppe å tar en flaskemating i blant. Han spiser så lenge hva vil hver gang og prøver å legge han til igjen etter rap, for å se om han vil ha mer. Likevel er det hyppig opp igjen. Føler at jeg knapt har fått lagt hodet på puta før det er på`n igjen. Er vel ca samme greia på dagen, men da er jeg jo våken. Så reagerer ikke på samme måte. Men viss han ligger i vogna og sover ute, kan det fort gå 4-5 timer før han ber om mat igjen. Det er kanskje normalt dette. Men er som jeg skriver, var litt annerledes for noen uker tilbake..... Kan sies at det er kun brystmelk h*n får, enten pupp eller på flaske. Andres erfaring og tips tas gjerne i mot med takk!
Ise* Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Vi har akkurat samme problem. den ene natten kan det gå 5 timer mellom måltidene,andre bare EN!!! og da er det helt riktig som du sier, man blir ganske zombie... vi får trøste oss med at vi er lagd for å tåle dette. uansett, jeg fikk tips av helsesøster om å la det gå lenger tid mellom hvert måltid på dagen, tåle litt skriking, forskyve sakte men sikkert. for min del har jeg gitt mat for ofte på dagen, noe som har gjort at magen hans sier at han skal ha mat like ofte på natten. spiser de sjeldnere, feks hver tredje-fjerde time, spiser de mer og holder sånn sett lenger også. veldig lykke til, vet hvor slitsomt det er!!
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Er du sikkert på at han er sulten hver gang du gir han mat? Min gutt har vært mye urolig og våkner ofte på natta, men det virker som han er urolig i magen sin. Når han er urolig på dagtid har jeg prøvd å holde han i aktivitet slik at han ikke får mat oftere enn hver tredje time. Dette har jeg gjort siden han ble født, og nå er han vant til å spise med dette intervallet. Da drikker han godt på begge sider før han er ferdig. Veldig praktisk for meg også, for da kan jeg planlegge dagene litt mer. Bare et tips Ikke alle som liker å ha sånn tidsskjema...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå