Gå til innhold

noen fra bergen her?

Meg,Vesla & Antonio:) + spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner problemet ditt :) Jeg begynte på siste året no i høst, men sluttet for det hadde bare blitt tull å ta et halv år her og et halv år der. Siden det er siste året så er det så vanskelig å komme inn igjen i det siden det er det vanskeligste året! Sååå jeg fikk "permitert" meg og sikret skoleplass senere. Fikk engangsstønaden og får ikke mer, så det blir fattige tider fremover :) Men man klarer seg ;) Man må jo ha jobb de siste 6 mnd før termin og jeg var for sent ute siden jeg begynte på skolen og trodde jeg skulle gå hele året (litt for positiv :P) Så hjelper ikke meg stort å få noe jobb no. Prøvde å få meg jobb når jeg fant ut jeg skulle slutte, men skjønte det at det var få som ville ansette en gravid ung kvinne :P:)

nei skjønner, blir nok bare engangstønad på meg også om jeg ikke får meg jobb innen januar.. så det blir tøffe tider her, med kun sambo sin inntekt til alt.. barnehagen for vesla er jo ikke billig heller.. men regner med vi kan få den redusert da.. er du sammen med barnefar? og eventuelt bor dere sammen? hvor i bergen er du fra da? hadde jo vært kjekt å bli kjent

Annonse

ja, samme her! bare samboeren sin inntekt :) men det er så mye bedre enn ingenting :) lyge for nav gjør jeg iallefall ikke! de var villig til å hjelpe oss da om det skulle gå såpass gale med økonomien! må være innmari flaut for de som blir fersket på det. huff! får hjelp fra familie også om det trengs da, så vi overlever godt :) du har jo en unge fra før ja, så er vel kanskje litt værre da og forsørge 2 knøttiser på 1 inntekt :\ ja jeg er sammen med barnefaren og bor med han på melkeplassen i en fin kjellerleilighet :) men jeg er oppvokst på hjellestad, om du vet hvor det er hehe :) fana... enn du da? ja det hadde vært kjekt å bli kjent :) alltid kjekt å bli kjent med nye folk! går det an å sende melding her inne til folk som ingen andre kan se eller? for da kunne jeg gitt fra meg mailen eller noe hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...