Gå til innhold

anbefaler amme te og Fenikkel te

Anbefalte innlegg

Skrevet

anbefaler alle som ammer om å drikke amme te og Fenikkel te. Jeg bruker Kloster sine teer som selges på helsekosten.

Lillemor har fin avføring hver dag, og ikke vondt i magen :-) Merker det med en gang dersom jeg glemmer å drikke teen en dag, da er det luftsmerter med en gang.

Jeg kan spise hva jeg vil så lenge jeg passer på å drikke 3-4 kopper te hver dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare bifalle dette. Har prøvd et par dager uten, og full krise. Nå er jeg tilbake på strengt ammeteregime. Bruker den de selger på apoteket, Får hjelp av mannen min som koker opp en hel liter hver morgen. På den måten blir det lettere å huske å drikke det jevnt gjennom dagen. Synes den smaker ganske godt også jeg :)

Skrevet

hva er best egentlig? den helios teen som en skal drikke 3-4 kopper daglig eller den teen på apoteket uten posene som en skal drikke 1-2 kopper daglig

brukte først den pose teen så gikk jeg over til den uten posene, akkurat nå har jeg tatt pause et par dager for å se om det er noen forandringer. hørte at noen barn kan reagere på teen.

er det helt strengt md de kopp anbefalingene???

fennikel te, hva er den bra for? og hvordan drikke / kombinere den i forhold til amme te?

Skrevet

Jeg aner ikke noe om Helios sin te, brukte apotekets sin ammete når jeg ammet førstemann, men synes posene til Kloster er mye enklere. Da slipper jeg den løsteen :-)

Kloster er hvite tepakker som selges i helsekostforretninger.

Fenikkel gjør at luftboblene i magen til babyen sprekker opp og blir mindre, slik at luften kan passere uten å gjøre så vondt.

Det er Fenikkel i ammete også, men jeg har funnet ut at ca annenhver kopp amme te og annen hver Fenikkel te har best effekt her i gården :-)

Ca annenhver iallefall...noen dager går det kun i Fenikkel, andre kun i amme te...kommer ann på hva jeg har for hånden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...